Kapa halva så kanske?Ska vi vara riktigt ärliga är väl knappast den andra klockan som denne annonsör annonserar speciellt prisvärd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kapa halva så kanske?Ska vi vara riktigt ärliga är väl knappast den andra klockan som denne annonsör annonserar speciellt prisvärd...
ja då skulle suget vara enormtKapa halva så kanske?
Tveksamt. Modellen är inte direkt den mest populära. På bjudauktioner har jag sett sådan där gå en bit under 10 även senaste två åren. Inga bjudkrig direkt. På två sekunder kunde jag hitta en fullset nyservad till fastpris inom europa för strax över 11 just nu.ja då skulle suget vara enormt
Intressant, tycker den är supersnygg!Tveksamt. Modellen är inte direkt den mest populära. På bjudauktioner har jag sett sådan där gå en bit under 10 även senaste två åren. Inga bjudkrig direkt. På två sekunder kunde jag hitta en fullset nyservad till fastpris nom europa för strax över 11 just nu.
Är det någon som säljer en dyrt här eller?Är inte Hublot Classic Fusion ett hyfsat ovärt köp? Listpris för modellen i 33 mm, kvartsurverk och 5 ATM är 55'.
Kanske missuppfattade tråden, tänkte mer på mindre prisvärda klockor i allmänhet.Är det någon som säljer en dyrt här eller?
Då förstår jag!Kanske missuppfattade tråden, tänkte mer på mindre prisvärda klockor i allmänhet.
Verkligen? När jag letade typ förra året hittade jag inget vettigt under 15-17k? Kan ju haft maximal otur också vad det beträffar. Men flera som skrev till mig på forumet begärde närmre 20k.
Håller med om att 15 för en som är servad och har tillbehör låter rimligt.Verkligen? När jag letade typ förra året hittade jag inget vettigt under 15-17k? Kan ju haft maximal otur också vad det beträffar. Men flera som skrev till mig på forumet begärde närmre 20k.
15k tycker jag är helt rätt för en som är servad och har tillbehör. Så ja, 20k är ju för mycket.
Ja precis, den här är absolut för dyr..Håller med om att 15 för en som är servad och har tillbehör låter rimligt.
Denna är ju dock inte servad.
Tycker att de som brukar dyka upp ligger runt 12-13 oservade.
Ja finns alltid någon som lyckas tjäna pengar på sina klockköp.Ja precis, den här är absolut för dyr..
Ville bara kommentera att det finns flera andra personer på forumet som kommer försöka/har försökt bli av med sina reduced i mellanskick för nästan 20k också, tyvärr.
Verkligen? När jag letade typ förra året hittade jag inget vettigt under 15-17k? Kan ju haft maximal otur också vad det beträffar. Men flera som skrev till mig på forumet begärde närmre 20k.
15k tycker jag är helt rätt för en som är servad och har tillbehör. Så ja, 20k är ju för mycket.
Håller med om att 15 för en som är servad och har tillbehör låter rimligt.
Denna är ju dock inte servad.
Tycker att de som brukar dyka upp ligger runt 12-13 oservade.
Vad "borde" priset vara?
har du sett dem för 12-13 k på länk? tycker det snarast är för ett huvud på läder/natoTycker också jag har sett annonser på 12-13. Var sugen på en röd Schumacher som annonserades länge för 12.
Det är inte så svårt. Köp valfri vintagerolle och vänta ett par årJa finns alltid någon som lyckas tjäna pengar på sina klockköp.
En dag kanske jag har samma tur!
Den röda Schumachern kostade 12.000 kr på länk och var till salu länge. Tror @Isidor sålde den. Iofs är en standard svart säkert värd någon tusing mer. Men ändå, det är långt till 20.000kr.Vad jag sett senaste tiden verkar suget eller populariteten på "reduced" modellen, då tänker jag främst på den vanliga med svart tavla,
ha ökat en del, det kan dels vara pga storlek och pga värdet på vanliga speedy pro dragit iväg som attans (tillgång och efterfrågan)
det är nog helt enkelt ett billigt sätt att få vad som ser ut som en tritium speedy pro utan att behöva lägga 25-30 k, plus att man dessutom slipper dra upp den hela tiden
har du sett dem för 12-13 k på länk? tycker det snarast är för ett huvud på läder/nato
Vet inget om den Omegan men att Schumi skulle ha fått och delat ut 500 st låter rätt så skumt.Denna!
Hemskt pris och falsk information då klockan har visst sålts på japanska marknaden
https://klocksnack.se/threads/nos-omega-speedmaster-michael-schumacher-special-edition.72086/
Jag reagerade oxå på den... Känns som väl tilltaget. För ett halvår sen låg en nyservad Breitling toptime(runda caset) på tradera för 12k.Kanske jag som missat något men en noname- Chrono med Landeron248 med servicehistorik okänd för 9k?
https://klocksnack.se/threads/vintagekronograf-pryngeps.72724/
@JMolin
Jag reagerade oxå på den... Känns som väl tilltaget. För ett halvår sen låg en nyservad Breitling toptime(runda caset) på tradera för 12k.
Tror du citerade fel inlägg och länkade till fel klockmodell, annars var det helt rätt!Man kan även plocka exakt den klockan på Chrono24 för hälften av vad @gabban begär.
http://www.chrono24.com/search/inde...rue&searchexplain=1&SETLANG=en_US&SETCURR=EUR
Tror du citerade fel inlägg och länkade till fel klockmodell, annars var det helt rätt!
Bilderna är även bland det sämsta jag sett, riktigt låg blocket-nivå på den.Denna!
Hemskt pris och falsk information då klockan har visst sålts på japanska marknaden
https://klocksnack.se/threads/nos-omega-speedmaster-michael-schumacher-special-edition.72086/
Den kostar ju bara 78 papp, orka anstränga sig liksom.Bilderna är även bland det sämsta jag sett, riktigt låg blocket-nivå på den.