Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rosé är väl lite mer schtekigt?Enligt mig blir det inte mycket stekigare än så här
![]()
Inte alls! A modest man (däribland undertecknad) wears a GMT Master.
Den där var väl inte så schtekig. Den här, däremot….Klå den om ni kan
![]()
Hmm vilken av dom där tycker du är diskret stekig?När jag var ung och dum använde jag en utåt stekig och en diskret stekig
![]()
Platina ser ju ut som svennebananstålHmm vilken av dom där tycker du är diskret stekig?![]()
Jo det är santPlatina ser ju ut som svennebananstål![]()
Den är tokstekig! Speciellt med jubilee. (Gamla härliga vintage GMT är dock inte det, de är lite mer gamnalstekig, mer Miami Vice).Inte alls! A modest man (däribland undertecknad) wears a GMT Master.
Inte, då. En ren bruksklocka.Den är tokstekig! Speciellt med jubilee. (Gamla härliga vintage GMT är dock inte det, de är lite mer gamnalstekig, mer Miami Vice).
Förr ja, inte idag.Inte, då. En ren bruksklocka.
Jo, för migFörr ja, inte idag.
De är för blanka och dyra, så nej, det är inte samma produkt som förr.Jo, för mig
IofsDe är för blanka och dyra, så nej, det är inte samma produkt som förr.