• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din graal?

"Kag har ju alltid gillat 5711. Så jävla synd att alla typ vill ha en NU när jag fått upp ögonen för den. För nåt år sedan kostade den inget en femtedel av vad de kräver idag.
Så jävla typiskt att när man hittar nåt man gillar så ska typ alla plötsligt ha en" 😌

Otur. Visst är det tokigt hur det kan bli! ;)
Ja, PRECIS när man bestämmer sig att det nog är en ganska snygg klocks ändå, ja då börjar SÅKLART priserna på begmarknaden öka som om det vore en sportkklocka i stål, om inte värre. Och när man väl känner att "jq vafan, nånting ska man väl kunna unna sig" då visar det sig att de har slutat tillverka modellen och så vill folk ha tre ggr så mycket som månaden innan..

Det är en märklig värld.

Å PREEEECIS jist den modellen jag var intresserad av också, av alla klockor I världen!? Får kika på nåt annat, kanske en nån typ av Gmt eller nåt på gummi, de e intw så vanligt. Då slipper man vara som alla andra också å kan vara relativt ensam om sin klocka. Ska kika in å prova runt lite, får se om jag kanske köper nåt. Beror väl lite på prutmåner och bemötande och sådär. 😌😁

graal:
8870D9D6-4CAF-4F07-958B-44A18D210952.jpeg

Länge sen denna tråd uppdaterades, men här kommer ytterligare en på min graal lista (är nog uppe i 3st i tråden nu):
SmartSelect_20220331-113603_Instagram.jpg

Parmigiani Fleurier Tonda GMT Rattrapante.
(man hoppar timvisaren genom att trycka på knappen kl8.)

Tillbaka
Topp