• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din keeper?

måste säga Cartier Santos Carree 2961.
4296F69B-CB6C-4428-8DCC-F031AA4E579F.jpeg
Snygg! Är detta medium size eller small?

Jag har nog aldrig tänkt i såna banor, men intressant att höra hur ni resonerar.
Har förvisso bara hållit på med klockor i snart 40 år...det kanske kommer 😬

Kul att Sinn 556 nämns, har en på väg på posten 😍
104an är just nu den klocka som jag bondat med mest på senaste tiden.
PXL_20220613_082727712.MP.jpg

Alltsom allt i "karriären" är det nog ändå SS UTC Skydiver, som trots sin ibland lite för stora storlek och svårigheter att dressa upp varit min daily de senaste åren. Storleken känns dock av mest när man burit något annat ett tag. Så jag får undvika det 😉

Kul att Sinn 556 nämns, har en på väg på posten 😍
104an är just nu den klocka som jag bondat med mest på senaste tiden.
PXL_20220613_082727712.MP.jpg

Alltsom allt i "karriären" är det nog ändå SS UTC Skydiver, som trots sin ibland lite för stora storlek och svårigheter att dressa upp varit min daily de senaste åren. Storleken känns dock av mest när man burit något annat ett tag. Så jag får undvika det 😉
Måste säga att jag verkligen älskar den där vita tavlan med lysmassafärg på index..så snyggt! 🙏 Hade det inte blivit en 556A hade ja nog slagit till på en sån

Står mellan min Speedy och min 16800.....
Får bli Sub, den mest kompletta klockan som någonsin tillverkats enligt mig

Min SKX009 med tavla och visare från PADI turtle. Har i princip varit OWG med den i fyra-fem år.

Bilagor

• FFC8FF07-FF2B-4546-8644-BE2AEED84D07.jpeg
    FFC8FF07-FF2B-4546-8644-BE2AEED84D07.jpeg
    432.1 KB · Visningar: 8
Tillbaka
Topp