Watchwatcher85
Basic
Snygg! Är detta medium size eller small?måste säga Cartier Santos Carree 2961.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Är detta medium size eller small?måste säga Cartier Santos Carree 2961.
![]()
Stora storleken på 29x31Snygg! Är detta medium size eller small?
Måste säga att jag verkligen älskar den där vita tavlan med lysmassafärg på index..så snyggt!Kul att Sinn 556 nämns, har en på väg på posten
104an är just nu den klocka som jag bondat med mest på senaste tiden.
![]()
Alltsom allt i "karriären" är det nog ändå SS UTC Skydiver, som trots sin ibland lite för stora storlek och svårigheter att dressa upp varit min daily de senaste åren. Storleken känns dock av mest när man burit något annat ett tag. Så jag får undvika det![]()
Den där är fantastisk. När energin från filmen ebbar ut undrar jag lite vad som sker med den där modellen. Fortsatt eftertraktad eller i glömska? Hur somen jäkla fin klocka.Visste inte att Bond’a var ett verb typ. För mig måste det då vara denna
![]()