Rolig händelse med klockan för ca 10 år sedan. Skulle serva den hos en AD som erbjöd sig att köpa den för 25000:- Dom fick inte serva denPustSkönt att höra. Blev lite orolig för dig ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolig händelse med klockan för ca 10 år sedan. Skulle serva den hos en AD som erbjöd sig att köpa den för 25000:- Dom fick inte serva denPustSkönt att höra. Blev lite orolig för dig ett tag.
det är väl en 4-5år?!Hur länge har du ägt den?
Galet alltså. Riktigt bra Daytona fanTror det var 81 eller 82. Fick till och med rabatt, trodde dom var snälla men förstod några år senare att AD:n gjorde vad som helst för att bli av med den![]()
Haha ja det var ju dumt!Mina 3 absoluta keeper. Yema:n fick jag när jag tog segelflyg cert. Seiko:n köpte jag för att fira motorflyg certet. Rolex:en köpte jag för den var snygg trotts avrådan från både AD och vänner. "hur kan man va så dum att köpa en klocka som ingen vill ha", men så jä..a dum var jag på den tiden
![]()
Starkt! Jag brukar inte vara så orolig men den där hade jag fan bara burit selektivt... Riktigt grym!bröt mitt mentala kontrakt att aldrig använda den - haft den på mig hela veckan, alldeles livrädd för varenda dörrkarm![]()
Vist var det. TackHaha ja det var ju dumt!
Grattis!
ibland gör man (läs: jag) logikvurpor - och jag lär få ångra detStarkt! Jag brukar inte vara så orolig men den där hade jag fan bara burit selektivt... Riktigt grym!
Klanderfritt skick, extremt roligt roligt att se på forumet!
Denna stannar till 100%! Köpte den ny 2010 och när jag reser vidare får dottern den med gravyr på baklocket. ❤![]()
Jo jag fick hjärnsläpp och sålde men lyckades köpa tillbaka den för några månader sedan från den mycket vänlige @TeQu! Jag gör aldrig om det misstaget även om jag fick en god vän på köpet!Er ikke den redan såld?
![]()
Va kul at du fikk kjöpe den tilbake!Jo jag fick hjärnsläpp och sålde men lyckades köpa tillbaka den för några månader sedan från den mycket vänlige @TeQu! Jag gör aldrig om det misstaget även om jag fick en god vän på köpet!
Som tur var har @TeQu använt den i rotation med flera andra klockor samt att vi är lika petiga så köpte tillbaka den i samma skick.Va kul at du fikk kjöpe den tilbake!Tråkigt å kjöpe en beggad fra noen andre når man har hatt den så lenge og kjöpt den selv.
Jag fick även en god vän på köpet som sagt så det var värt att släppa den en liten stund.Va kul at du fikk kjöpe den tilbake!Tråkigt å kjöpe en beggad fra noen andre når man har hatt den så lenge og kjöpt den selv.
Fast att bara "äga den" gör väl inte mkt för nånting eg? Just nu är den värd pengar, troligen framövernockså, men jag tror inte den minskar i värde såpass mkt att du intw anaer värdeminskningen "värd det" att få bruka klockan resten av livet.ibland gör man (läs: jag) logikvurpor - och jag lär få ångra det
det gick ju ett liknande exemplar på kissoBajslowskis i veckan för orimliga pengar som iofs hade cert et. al. med - men 270ksel + 23.5% slagavgift är helt stört..
Håller med dig i det stora hela, och även jag skulle vilja ha ett exemplar från 1983Fast att bara "äga den" gör väl inte mkt för nånting eg? Just nu är den värd pengar, troligen framövernockså, men jag tror inte den minskar i värde såpass mkt att du intw anaer värdeminskningen "värd det" att få bruka klockan resten av livet.
Vad spelar det för roll om den där minskar 80kni värde, eller om en annan klocka gör det, speciellt om det är en keeper?
Kul att se att du använder den. Skulle själv vilja ha en från 83❤