Utvisaren
Diamant
Och en trevlig Lionsteel också ser det ut som...Min Avenger Skyland. Klockan som startade mitt intresse på riktigt, hängt med på allt militärt, mitt barns födelse osv...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och en trevlig Lionsteel också ser det ut som...Min Avenger Skyland. Klockan som startade mitt intresse på riktigt, hängt med på allt militärt, mitt barns födelse osv...
![]()
Sant! Ingen blir skraj av en slipjoint. Mkt mummaOch en trevlig Lionsteel också ser det ut som...![]()
Skulle vara roligare att höra vilka som sålt sina keepers![]()
Haha har sålt min keeper (första riktiga klockan som jag köpte för egna pengar, 17 år sedan) tre gånger och köpt tillbaka den varje gång med premium. Undrar om jag lärt mig behålla den den här gångenSkulle vara roligare att höra vilka som sålt sina keepers![]()
Lyckliga barn!Min "milsub" tillika bröllopsklockan tillika klockan som jag bar när första barnet föddes, hennes klocka när hon är mogen.
![]()
Fick en ding när stridskamtaten snabbt drog min glock fr mitt holster mitt under eldstrid och baksidan råkade träffa klockan! Good times.
![]()
Andra barnet får en årsklocka när hon är mogen.
![]()
Jag har sålt massvis av klockor som skulle vara keepers... Ångrar många av dem. Men som artonåring och klockentusiast är typ det enda sättet att prova olika klockor att köpa och sälja. Men nu har jag lugnat ner mig och har några faktiska keepers.Skulle vara roligare att höra vilka som sålt sina keepers![]()
Underbar! Höjta till när det blir dagsHaha har sålt min keeper (första riktiga klockan som jag köpte för egna pengar, 17 år sedan) tre gånger och köpt tillbaka den varje gång med premium. Undrar om jag lärt mig behålla den den här gången
![]()
Två klassiker. Speedyn är ju grym och Ardbeg likaså. Jag har inte testat just supernova men flera andra, bla favoriten Uigeadail.Speedyn är min keeper.
Rymdklocka och rymdwhisky, kan inte bli bättre.
Bra val bägge! Har haft en Ardbeg Supernova, det var inte en keeperSpeedyn är min keeper.
Rymdklocka och rymdwhisky, kan inte bli bättre.
En riktig klassiker!En av mina favoriter med, som jag tyvärr inte har kvar dock!![]()
Ja det är den verkligen!En riktig klassiker!
Synd att du inte har den kvar!
Väldigt sant, eller att man får ett bud man bara inte kan säga nej till...En sak som många har gemensamt här på forumet är väl att det genom åren funnits många keepers. Lätt hänt att en keeper slutar vara just det när lusten efter nytt / annat kommer krypandes![]()
KlassikerVäldigt sant, eller att man får ett bud man bara inte kan säga nej till...![]()
Min Gulfman som har varit med mig i Kosovo och Afghanistan. Kabuls tidszon
![]()