Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och den har ju M Peoples dansgolvsklassiker Moving On Up i soundtracket. Bara det är ju värt en extra spruta...First wives club från 96.
Frun valde film idag men den är faktiskt inte så tokig.
Får 6 av 10 botoxsprutor
Vafan, ska ju se den ikvällAssasins Creed i onsdags enbart för att jag gillar spelen. Filmen sög purjo. 2 av 10 Brattar.
Jag beklagar.Vafan, ska ju se den ikväll
en hel del fysiskt och psykiskt sadistiskt våld.
Visade La Haine för mina elever idag, grym film och det tyckte även dom.
Såg om en av mina absoluta favoritfilmer igår, kanske top 3 till och med. Ryan Gosling är som vanligt vansinnigt bra men hela ensemblen är strålande och filmen får 10 av 10 uppblåsbara Barbaras. "Lars and the real girl" heter den
Jag såg precis den här filmen, på din rekommendation. Det enda jag undrar är vad du har rökt och hur mycket?! Det var den sämsta filmen jag någonsin har sett i hela mitt liv! Jag kunde inte ens se klart.
Den är inte rolig, inte ens lite, det är inte en drama mer tragisk, handlingen är under all kritik, skådespelet är väl OK, killen som uppenbart är gravt störd spelar rätt OK, hans brors fru är den som spelar "bäst".
Bara en oerhört seg och tragisk rulle om en störd ung man som alla hjälper till att göra ännu stördare eftersom dem matar hans sjukdom och delusion.
Den får en uppblåsbar barbara av mig, om ens det. Fy fan vilket skräp!!
Haha, det är ju underbart att alla har olika smak Ska lägga in en brasklapp nästa gång jag tipsar om en feelgood-film att Pasolini-fans ej behöver göra sig besvär
Det där med Pasolini var ju bara ett skämt, det är ju en skräprulle utan dess like Salo. Jag har sett den en gång och snabbspolade igenom den. Den är till och med sämre än denna ovan
"Killen" som du refererade till kammar nog förresten hem en Oscar i år Tittade du på The Whistleblower? Tänkte att om du gillade den så ligger jag ju i alla fall på plus minus noll
Har inte sett Whistleblower ännu men vill se den, också på din rekommendation tidigare. Tror jag kommer gilla den, men den känns rätt mörk med tanke på temat o.s.v. Är det jobbig, sorgsen, ledsam?
Frustrerande är väl det ord jag först kommer att tänka på. Rachel Weisz är en av mina absoluta favoriter, och ytterligare en kvalitetsfilm med henne i samma anda är ju The Constant Gardener som jag varmt rekommenderar om du inte har sett den. EDIT: Hon vann en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll för den filmen.
Tyckte också att "Lars and the real girl" var riktigt bra! Nu var det länge sedan jag såg den.
Såg "Hunt for the Wilderpeople" igår. Gillade skarpt, var en härlig film.
Såg "Keeping up with the Jonses" häromdagen. Var ok som morgonfilm och 14-åriga plastsonen älskade den. Sambon slutade se.
Såg "Magnificent Seven". Gillar man, som jag, Westernfilmer, så är den ok. Men ingen höjdarrulle.
Såg "Mechanic - Resurrection". Den var ok, underhållande. 14-årige plastsonen älskade även denna. Sambon slutade se.
Jag kan verkligen inte förstå vad det är ni gillar med "Lars and the real girl". En hel stad som ändrar sina liv på grund av en plastdocka, en plastdocka som körs till sjukhuset med ambulans och sedan läggs in på akuten.