Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kikade på Rogue One igår, var bättre än förväntat.
Dom har verkligen lyckats göra en film som både känns helt fristående och egen men ändå snyggt sammanvävd med resten av filmerna.
Enligt en recension ska den vara en av de bästa SW. Ska se den i helgen. Ser fram emot det!
Senaste tidens biobesök!
Nya Bourne: 4/10 - Usel och inte i närheten av samma klass som de tidigare filmerna. Knappt att den funkar som "vanlig" action.
Håller helt med tyvärr då de tidigare Bourne är favoritfilmer i actionfacket. Otroligt märkligt när Matt Damon länge inte ville göra en ny Bourne, och så när det väl blir av blir det ett riktigt fiasko. Hur många toppchefer kan egentligen vara ytterst ansvariga för dessa ständiga program. Plus att den var väl ca en timme kortare än vad de brukar vara, bara det ger väl en bra indikation på att manusarbetet inte varit helt lyckat.
Betyget blir svala 2 av 10 spionkameror.
Jag håller med i sak. Kommer knappt ihåg en sekund av filmen - vilket är synd, eftersom jag också är en stor fan av de tidigare rullarna.
Men... "Plus att den var väl ca en timme kortare än vad de brukar vara..."... Enligt IMDb så är den enda andra Bourne-filmen som faktiskt är längre "The Bourne Legacy", och där saknades ju Matt.
Håller helt med tyvärr då de tidigare Bourne är favoritfilmer i actionfacket. Otroligt märkligt när Matt Damon länge inte ville göra en ny Bourne, och så när det väl blir av blir det ett riktigt fiasko. Hur många toppchefer kan egentligen vara ytterst ansvariga för dessa ständiga program. Plus att den var väl ca en timme kortare än vad de brukar vara, bara det ger väl en bra indikation på att manusarbetet inte varit helt lyckat.
Betyget blir svala 2 av 10 spionkameror.
Har som många andra sett Rouge One, helt okej - en av de bättre Star Wars filmerna. Men känns som att 3-4 poäng skulle dras av på imdb och liknande om det inte stod Star Wars på affischen, sånt mästerverk var det inte.
En film med Chuck Norris är per definition bäst. På IMDB finns bara 10 som val för betygMenar du att den skulle ha 4.3-5.3/10 istället? ...d.v.s. att den skulle vara sämre än det stora flertalet Chuck Norris-filmer..?
Menar du att den skulle ha 4.3-5.3/10 istället? ...d.v.s. att den skulle vara sämre än det stora flertalet Chuck Norris-filmer..?
Är man inte tvungen att gå på gymnasiet för att titta på skam med behållning?Film och film, men vi kollar väl på SKAM även här på KS, väl? Klart bästa serien på länge! Realism. Alla har vi väl gått på gymnasiet!?
Ahh, Missing in action - det var en bra rulle det. Men wikipedia har mage att kalla det en b-film. Jag måste nog börja editera lite.En film med Chuck Norris är per definition bäst. På IMDB finns bara 10 som val för betyg 
Alla eftermiddagar efter skolan tittandes på lånade VHS-kopior av Chuck Norris- och Bruce Lee-rullar med polarna! Åhhh, det var tider det!Ahh, Missing in action - det var en bra rulle det. Men wikipedia har mage att kalla det en b-film. Jag måste nog börja editera lite.
Tänkte se The OA men du avråder?The accountant. Helt ok film.
I serieväg sträcksåg jag och frun The OA i helgen. Började så bra och spårade så förbannat.
Alltså svårt det där, det finns å andra sidan inget annat att se, men tror man måste vara i någon annan sinnesstämning än jag var för att verkligen uppskatta The OA.Tänkte se The OA men du avråder?
Handlar om?Såg coherence för ett tag sen. Rekommenderar den till er som är trött på mainstream-skit-filmerna som görs idag.
3 par som äter middag så händer lite skumma saker.Handlar om?