Det är ingen film i den serien men ja den handlar väl om en alien kan man säga.
Den heter Life. Men det var inte den Rojalisten efterfrågade dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ingen film i den serien men ja den handlar väl om en alien kan man säga.
Man får ha i åtanke att det är en side story till Star Wars-sagan, så att jämföra den med de andra Star Wars-filmerna tycker jag inte är riktigt rättvist.Rogue One. Förmodligen den sämsta av star wars filmerna, men jag hatade den inte heller.
Senaste Mummy blev en positiv överraskning. Har mkt att spinna på där kul med ett nytt "universum" likt DC och Marvel.
Fast kommer det bli så mycket spinnande?
Inte sett filmen, men den har ju tokfloppat. Spelat in halva sin budget eller så...
Såg American Beauty för första gången idag. Kan inte fatta att jag inte sett den innan, riktigt bra rulle.
Efterlysning
Letar efter en sci fiction film där ett monster är ombord ett skepp och startar trubbel. Jag såg filmen när jag var väldigt ung, inte äldre än 10 år. Detta måste varit på 90-talet. Kommer ihåg fragment att det var ett monster som hade röd köttig hud, kanske med endast ett öga och som kunde gå igenom väggar. Filmen slutar med att de får ut monstret/ Alien som följer efter rymdskeppet i slutändan. Jag kommer ihåg att denna film fan ärrade mig under många år, var livrädd. Någon som har en aning vilken film detta kan vara?
Såg American Beauty för första gången idag. Kan inte fatta att jag inte sett den innan, riktigt bra rulle.
Det är nog inte någon serie som jag själv skulle prioritera att titta på, men jag tycker att du föredömligt motiverar varför du tycker om den, och kort vad den handlar om.Jag och tjejen såg precis klart på 13 reasons why.
Kort förklarat handlar det om en kille vars klasskompis tagit livet av sig. Efter sig lämnar hon 13 kasettband som förklarar varför hon tog livet av sig och vilka som är "skyldiga" till att hon gjorde som hon gjorde. Dessa skyldiga skall alla lyssna igenom banden och skicka vidare till nästa person. Gör dem inte det så släpps banden till allmänheten.
Det jag verkligen gillade var att de fick till Mystiken bra i serien. Detta blandat med en lagom mängd tonårsångest och ett mycket bra spelande på Ljussättningar och färgtoner gjorde till att jag nästan sträckkollade på serien. En annan aspekt av serien jag verkligen gillade var den hägnande frågan "varför?". Jag som själv har haft en soldat som sköt sig själv har jag haft exakt liknande tankar som många av de inblandade i serien, vilket gav serien en helt nyparameter.
"Kunde jag stoppat något?" "Borde jag inte märkt något?" "hen som verkade så glad och trevlig" är ju tankar man själv haft många gånger, och något som fortfarande spökar ibland.
Jacob är en av ganska få personer jag faktiskt tänker på dagligen. Ändå är det snart två år sedan jag senast såg honom...
Tyckte jag också. Gav den en andra chans, mycket bättre.Guardians of the galaxy II.
Tyckte ettan var bättre!
Nya Beck igår. Sämre än förväntat, gillar ju norrmannen.
The Foreigner med Jackie Chan...
Bra! Gillade den. Ingen fredagsfilm, men var underhållande.