Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte försöka se just The Foreigner i helgen med Sambon. Ska bli spännande
Såg senaste Star Wars på bio, ingen höjdare(som man kan tänka sig av denna serie och dignitet), den är för ”hollywoodiferad”. Det ska dras märkliga punchlines, samt så stannar karaktärerna upp i väldigt svåra situationer för att prata med varandra och säga oviktiga saker, det blir på hela taget lite larvigt.
För oss gamlingar hade det varit bra om alla film- och tv-serier började med en summering så man slapp sitta där som ett fån och inte riktigt hänga medKommer lätt att se om!
...gissningsvis om ca två år när jag behöver hjälp att komma ihåg vad som egentligen hände i den förra.
Dunkirk var helt okej men inget som gjorde något djupare avtryck. Blir en 3:a.
American Made med Tompa var lite bättre och får 3,5.
Smaken är som bakenShit, allvarligt?
Hade sagt att Dunkirk var den bästa filmen jag såg förra året.
Hade givit American Made en trea och Dunkirk snudd på en femma.
Wikipedia... sök filmen och läs ”plot”.För oss gamlingar hade det varit bra om alla film- och tv-serier började med en summering så man slapp sitta där som ett fån och inte riktigt hänga med
Usch, då måste jag ju läsa en massa text.Wikipedia... sök filmen och läs ”plot”.
+1 på den. Och då har man inte ens fyllt 30För oss gamlingar hade det varit bra om alla film- och tv-serier började med en summering så man slapp sitta där som ett fån och inte riktigt hänga med
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri.
Ha, ha, jo det är ju ett problem...Usch, då måste jag ju läsa en massa text.
Ge mig en resumé i videoformat på 30 sekunder så är jag nöjd.
Kan man se den via någon streamingtjänst?Såg Life igår. Den har 6.6 på imdb http://m.imdb.com/title/tt5442430/?ref_=fn_al_tt_0 men tycker nog den bara förtjänar 5.9 enligt mig.
Tror vi såg den på Netflix!Kan man se den via någon streamingtjänst?
Dunkrik är baserat på en sann historia. Tycker filmen gör rätt i att återspegla vad som faktiskt skedde.Smaken är som baken
Fick ingen riktig feeling för Dunkirk. Att de stod där som dumma fån i långa led en bit ut i vattnet och väntade på båtar som la till på ett annat ställe blev bara så fel. Flera andra saker som inte kändes så realistiska och tror det fick mig att tappa lite intresse.
Kom precis på att jag såg En man som heter Ove i julas och den var klart bättre än jag förväntat mig och får en 4:a!
(Läste boken för längesedan och trodde filmen skulle bli trams men den hade ett djup som berörde)
Jag känner till det men krigslogik på 40-talet kan kännas lite dumt 70 år senareDunkrik är baserat på en sann historia. Tycker filmen gör rätt i att återspegla vad som faktiskt skedde.
Håller med. Såg den bara för att se alla filmer som binder ihop hela Marvel universumet eller hur man ska säga. Efter några timmar så tänkte man inte ens på filmen längre, som bortblåst. Fick sätta på första Avengers på kvällen för att göra dagen bättreKnappt godkänd för min del. Jag älskar Marvel-filmerna och är väldigt öppen för filmer med science fiction- och fantasytema, brukar leva mig in i dem bra. Men denna kändes rätt blaha? Sedan fattades den röda tråden som brukar vara i en Marvelfilm, denna kändes som en fristående film. Grejen är att jag gillar karaktären Black Panther men när han är med andra superhjältar.
Håller med. Såg den bara för att se alla filmer som binder ihop hela Marvel universumet eller hur man ska säga. Efter några timmar så tänkte man inte ens på filmen längre, som bortblåst. Fick sätta på första Avengers på kvällen för att göra dagen bättre