firman
Basic
Grym dokumentär, det finns även en 2a. Den andra är nog den sämsta skräpet jag sett i hela mitt liv.
Instämmer helt!!! Den andra delen var Skräp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym dokumentär, det finns även en 2a. Den andra är nog den sämsta skräpet jag sett i hela mitt liv.
Såg just Gravity. Över förväntan riktigt bra! Den får 9/10!
Såg snabba Cash 2 igårkväll igen, det enda jag började tänka på var Rado när Mrado blev tilltalad. Sen satt jag och försökte berätta mina nybörjarkunskaper om märket till min sambo.
Men hyfsat bra rulle förutom känslan av att alla dör i filmen. Måste kolla på trean och se hur det hela slutar.
Håller med!Now you see me - riktigt underhållande!
++++
...Ska tydligen vara en kavalkad av ordet "fuck" filmen igenom också.
Såg den dagen innan Julafton, upplyftande - nej, men extremt gripande, berörande och sjukt välgjord!12 Years as a Slave - 4/5.
Gripande. Sorglig. Hemsk. Based on a true story. Allt det är bra. Det som drar ner betyget lite är onödigt långa scener när det inte behövs.