Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack glömde den enklaste och vanligaste, är tillagd....
Du glömde den viktigaste av dem alla; Equation of timeHallo KS,
Vilken komplikation tycker du är viktigast ? Listan innehåller de flesta, har säkert glömt ngn - men de vanligaste är med - vilken tycker du är viktigast ? För mig, just nu vart fall, är power reserve, FN vet om jag kan köpa en dinka utan.....
Tänkte faktiskt, den är så ovanlig så den lägger jag ej till, men gör nu, tackarDu glömde den viktigaste av dem alla; Equation of time
![]()
tack den lägger jag till, vet ej vad jag döper den till dock , well hittar på ngtVridring på dykare? Använder den väldigt ofta.
Bra där, Men mer ett svenskt påfund dock, mina utrikiska kollegor brukar ej nämna veckor ?Det känns som veckonummer är alltid den sak jag missar på en klocka :/
Jo, men det finns alltid någon som snackar om semestern vecka X, eller ungen ska göra något vecka X på skolan och jag har aldrig koll på vilken vecka det ärBra där, Men mer ett svenskt påfund dock, mina utrikiska kollegor brukar ej nämna veckor ?
Tog ej med tid här, får hoppas det är default på alla dinkor....Tycker det är schysst med minutvisare!
Håller med...Jo, men det finns alltid någon som snackar om semestern vecka X, eller ungen ska göra något vecka X på skolan och jag har aldrig koll på vilken vecka det är![]()
Det känns som veckonummer är alltid den sak jag missar på en klocka :/
stämmer, om det vore lika vanligt i andra länder som här, så hade det garanterat funnits på ett antal modeller.Bra där, Men mer ett svenskt påfund dock, mina utrikiska kollegor brukar ej nämna veckor ?
Jo, fanns det inte någon Sjöö Sandström som har det?stämmer, om det vore lika vanligt i andra länder som här, så hade det garanterat funnits på ett antal modeller.
stämmer, UTC Skydiver, i den digitala delen.Jo, fanns det inte någon Sjöö Sandström som har det?
Jo, fanns det inte någon Sjöö Sandström som har det?
stämmer, UTC Skydiver, i den digitala delen.
Det känns som veckonummer är alltid den sak jag missar på en klocka :/
Bra där, Men mer ett svenskt påfund dock, mina utrikiska kollegor brukar ej nämna veckor ?
stämmer, om det vore lika vanligt i andra länder som här, så hade det garanterat funnits på ett antal modeller.