• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilket är det mest misskötta klockmärket?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hur ser ni på barbröstade tjejer med ölburkar mellan tuttarna och andra tydligt sexistiska bilder som avatarer @Denke @daviden @Spencer66 ?
Hade jag varit forumsponsor med min företagslogga i toppen på sidan så hade jag nog inte varit särskild road om jag sponsrade en drängkammare.

Snubben är en sexuellt frustrerad och finnig tonåring som sitter och onanerar till en sån där katalog från la redoute...
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Hur ser ni på barbröstade tjejer med ölburkar mellan tuttarna och andra tydligt sexistiska bilder som avatarer @Denke @daviden @Spencer66 ?
Hade jag varit forumsponsor med min företagslogga i toppen på sidan så hade jag nog inte varit särskild road om jag sponsrade en drängkammare.

Vilken tur då att du inte har ett företag som av ovan anledning slutat sponsra forumet! Men bra poäng, majoriteten av företagsledarna i sverige tänker nog precis som dig.
Nästa gång jag funderar över att göra någonting halvbusigt i livet så ska jag blunda hårt och tänka; "Vad skulle Joberhen göra?!"
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Vilken tur då att du inte har ett företag som av ovan anledning slutat sponsra forumet! Men bra poäng, majoriteten av företagsledarna i sverige tänker nog precis som dig.
Nästa gång jag funderar över att göra någonting halvbusigt i livet så ska jag blunda hårt och tänka; "Vad skulle Joberhen göra?!"
Eller också skiter du bara i det med tanke på att vi inte känner varandra och du inte har en aning om hur jag agerar i olika situationer...
 

Oniel

Panerai
jag kan tycka att det känns lite sådär när man har ett allt för stort spann på sina billigare modeller till sina dyrare. Nu gäller ju detta de flesta märken, beroende på vilket material eller vilka komplikationer du vill ha. Men när märken som seiko, tag heuer, tissot och longines mm börjar på några tusen och sen har klockor för väldigt mycket mer så känns det sådär.

Min åsikt.
 
Topp