• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vill ha en gratis Rolex...

jhm

Panerai
Fattar inte vad alla bitchar om? Alla i Sandras position borde få en Rolex. Kan vi inte starta en insamling? 10kr per såld klocka till Sandra? En stiftelse kanske?

Skämt åsido, vad ledsen man blir i själen när man läser detta. Finns folk i världen som skulle offra sitt liv för att ge deras barn jobb, och denna medelklassdonna ska tigga till sig en jävla Rolex efter en kurs i opersonlig utveckling. Ja, men, va? Men..ähh..


Medelklassdonna? Vad gulligt att du uppgraderade henne från solid WT till medelklass. :)
 

Rojalisten

Panerai
f9d031e5ece3cef14379307bdb0293e61225f697833f4223c093a18c6a0d066a.jpg
 

Cryssarn

Rolex
Asså vissa garvar och tycker det är lite roligt. Själv blir jag bara riktigt irriterad och hoppas hon kommer tillbaka till verkligheten och förstår att det finns viktigare saker i livet än en Rolex klocka i guld som hon har tiggt ihop. Fy fan....
Tyvärr så är det så att allt för många inte förstår att man måste kämpa till sig saker. Det enda man får gratis är väl eventuell talang som gör att vägen blir lite lättare.
Det hela är ju egentligen enkelt. Spara och prioritera. Jag har dom senaste åren prioriterat resor till usa, hence no rolex on my arm.....men nu löser det sig iof eftersom någon här gärna donerar sin :banghead:
 

jhm

Panerai
Asså vissa garvar och tycker det är lite roligt. Själv blir jag bara riktigt irriterad och hoppas hon kommer tillbaka till verkligheten och förstår att det finns viktigare saker i livet än en Rolex klocka i guld som hon har tiggt ihop. Fy fan....


Det är modernt att tigga. Nah, fy, nu var jag dum. :hungover:
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Är det bara jag som tycker att det märkligaste är att det resulterar i en artikel i en stor skvallertidning? Enligt mig fick hon lite för mycket uppmärksamhet redan när hon nämndes i blocket tråden på forumet.
Sen kan jag reagera på att många är snabba att kalla henne prostituerad eller ännu värre föreslå att hon skall prostituera sig för att ha råd med klockan. Lämpligare vore ju att istället för krama sig självkurs läsa nått vettigt på en vettig skola och skaffa sig ett bra jobb för att sedan kunna följa rådet som gavs tidigare i tråden. (spara, repetera, köp)
 
Topp