• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Jag tycker det ser ut som vridningen har råkat ut för en hel del användande. Jag tycker slitaget ser rätt skojigt ut.
Även äldre lumade detaljer kan lysa ganska starkt, förmodligen en väldigt kort stund..
Vad är det som gör att du tycker det ser ut som lume har applicerats med stekspade?

Jag tycker det ser ut som vridningen har råkat ut för en hel del användande. Jag tycker slitaget ser rätt skojigt ut.
Även äldre lumade detaljer kan lysa ganska starkt, förmodligen en väldigt kort stund..
Vad är det som gör att du tycker det ser ut som lume har applicerats med stekspade?
Ser ut som att limmet släppt eller att fukt trängt in och att det kanske är det han tänker på?

image.jpg

https://www.bukowskis.com/sv/lots/750406-vaggklocka-certina-1900-talets-andra-halft

Haha det här är andra gången jag misstänker dig, senast var ju speedyn :D Jag är nog lite paranoid för mitt eget bästa! Har du kvar sm300?
Jag har inte handlat på länge :(
SM300 åkte när budgivningen gick in i ninja-mode.. fick lägga oss tillslut så där satt man sen, tomhänt och olycklig.
Har funderat på en Speedy från typ 65.. straight lug.. får se vad man kan hitta.. eller nån cool dykare :)

Jag har inte handlat på länge :(
SM300 åkte när budgivningen gick in i ninja-mode.. fick lägga oss tillslut så där satt man sen, tomhänt och olycklig.
Har funderat på en Speedy från typ 65.. straight lug.. får se vad man kan hitta.. eller nån cool dykare :)
Åh, varför blir alltid roligt så jävla dyrt för hela tiden, jag hade kunnat ha den ett par veckor bara, sen hade ni fått ninja-buda hur mycket som helst!

Tillbaka
Topp