Problemet är att Fortis själva har noll koll. Tror tom de klassat fakes som äkta? Jag skapade en tråd om detta tidigare vet jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Problemet är att Fortis själva har noll koll. Tror tom de klassat fakes som äkta? Jag skapade en tråd om detta tidigare vet jag.
Vad jag förstått är den här batchen av fejkur inga dåliga klockor, tvärtom helt ok. Men det är inga original.Problemet är att Fortis själva har noll koll. Tror tom de klassat fakes som äkta? Jag skapade en tråd om detta tidigare vet jag.
Tjenare!Det var ett snabbt flippande, lite nyfiken på anledningen.
Saltad, snarare. Coolt att den funkar!
Svin cool! Mer härjad än franken Squalen jag länkade här tidigare
https://auctionet.com/sv/381332-herrarmbandsur-vacheron-constantin-18k-automat
Lite i andra änden av skalan från saltindränkta dykare...
Hade över huvud taget aldrig kunnat bära upp den, men tycker ändå att den är lite skoj!
En liten brasklapp gällande äkthet. Har ingen som helst koll på gamla VC, och Halmstads Auktionsverk är kanske inte de jag litat på allra mest.
Skulle komplettera mina mögeldykare fint!Ett galet ur, synd man inte har djupare fickor. Lyx!
https://www.pantbanken.se/auktioner...0&offset=0&kontor=&sortering=&listposition=38
Osså var vi tillbaka på dykare igen:
https://www.bukowskis.com/sv/lots/755846-armbandsur-herr-stal-certina-ds-automatic/images/9883988
Noll och ingen koll på hur den lirat med vatten, men jag tyckte att den var riktigt läcker!
Hehe, vet inte vad en sådan kan gå för så gav mig lite lojt på 1500:-EDIT.
Haha, tvåa på den bollen!
Kommer tyvärr inte räcka så långt, fina de där dykarcertinorna!Hehe, vet inte vad en sådan kan gå för så gav mig lite lojt på 1500:-
Hur långt behöver man sträcka sig för att knipa den? Den hade gjort sig på min arm I sommar.Kommer tyvärr inte räcka så långt, fina de där dykarcertinorna!
Haha den där ska jag med påHur långt behöver man sträcka sig för att knipa den? Den hade gjort sig på min arm I sommar.
r*vhål.Haha den där ska jag med på
Hihi scannar bukowskis dagligen och en dykarcertina står på listan var*vhål.
Då är vi två! Bjöd du precis över mig? vavava?Hihi scannar bukowskis dagligen och en dykarcertina står på listan va
Haha neej, jag tänkte hoppa in på slutet som vanligt. Ligger den för högt då så får jag låta bliDå är vi två! Bjöd du precis över mig? vavava?
Tre.Då är vi två! Bjöd du precis över mig? vavava?
Haha va fan, kommer den gå för typ 50k nu alltså? Ska vi ingå partnerskap alla fyra och dela på den?Hehe öppet krig här ju! Jag vill också ha!!
Var ligger ditt tak?Haha neej, jag tänkte hoppa in på slutet som vanligt. Ligger den för högt då så får jag låta bli
Inte nu längre, nu leder jag!Tre.
Tror f.ö. att jag hade ledande bud på 1500kr(?).
En miljard, minst!Var ligger ditt tak?