Attans Man kan ju alltid hoppas att den gick till nån på forumet så man får se lite fina bilder i alla fall!Missade den också tyvärr @Vaajkan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Attans Man kan ju alltid hoppas att den gick till nån på forumet så man får se lite fina bilder i alla fall!Missade den också tyvärr @Vaajkan
Re-dial eller är texten sådär svajig?
Ser helt klart ommålad ut tyvärrRe-dial eller är texten sådär svajig?
Kollade lite närmre och visst är den ommålad. Trist sätt att förstöra en annars fin klocka!Re-dial eller är texten sådär svajig?
Folk har olika preferenser, sedan är det ju svårt att veta hur den såg ut innan.Kollade lite närmre och visst är den ommålad. Trist sätt att förstöra en annars fin klocka!
Attans Man kan ju alltid hoppas att den gick till nån på forumet så man får se lite fina bilder i alla fall!
Är du den skyldige?
Skyldig och skyldig, vet inte det ja..Är du den skyldige?
Hoppas på att få se lite fina bilder på den då!Skyldig och skyldig, vet inte det ja..
Jag kan väl inte rå för att folk spelar på trynorgeln?
Ny chans (inte jag som säljer)Fan. Den lyckades jag helt och hållet missa...
Rätt bra pris? Om än i lite härjat (charmigt) skick.
Så ska det absolut inte vara. Ska ta en titt.Tackar för detta!
Den tidigare annonsen lämnade dock lite mer åt fantasin, när det gäller tavlan. Får se hur jag gör - men tackar som sagt för att du hojtade!
In other news... Är det bara jag som får upp "Vigilink", som vill kränga Adidas-skor till mig, när jag klickar på EBay-länkar?
Svaret borde vara "nej", eftersom jag får upp samma på olika datorer, telefoner, paddor, och nät (Wi-fi/4G)
@daviden
Händer mig med på telefonenSå ska det absolut inte vara. Ska ta en titt.
Så ska det absolut inte vara. Ska ta en titt.
Done and done.Händer mig med på telefonen
Jag får också det. Och kan bara ta mig till adidas...Tackar för detta!
Den tidigare annonsen lämnade dock lite mer åt fantasin, när det gäller tavlan. Får se hur jag gör - men tackar som sagt för att du hojtade!
In other news... Är det bara jag som får upp "Vigilink", som vill kränga Adidas-skor till mig, när jag klickar på EBay-länkar?
Svaret borde vara "nej", eftersom jag får upp samma på olika datorer, telefoner, paddor, och nät (Wi-fi/4G)
@daviden
Eller klipper man en i guld...http://www.ebay.com/itm/262661204410?ul_noapp=true
Tipsar om denna fina Eterna Kontiki royal quartz. Har snackat en del med säljaren och det finns extra länkbitar, tydligen några stycken så det ska fungera även om man har stora handleder. Jag lyckades pruta ned det till 560 euro, så det kan säkert gå lite till. (Jag köpte en på annat håll så tipsar om de här i hoppet om att den hamnar på KS )
Jävlar vad tung.Eller klipper man en i guld...
http://www.chrono24.com/en/eterna/k...-gold-extrem-rar-sammler-luxus--id4576721.htm