Holy shit
Hoppsan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Holy shit
Hoppsan
Hoppsan
Jaha! Senap är visst dyrt i år... Den va ju lite kul att följa till nu.
Hoppsan
Vad är det som gör denna klocka värd 1mille? Ursäkta min okunskap!
Hoppsan
Tavlan, bakelit bezel med meraVad är det som gör denna klocka värd 1mille? Ursäkta min okunskap!
Världsmarknadspriset på bakelit?Vad är det som gör denna klocka värd 1mille? Ursäkta min okunskap!
Tavlan, bakelit bezel med mera
Rätta mig om jag har fel, men bezeln i sig själv är väl värd en smärre förmögenhet?
Världsmarknadspriset på bakelit?
...och eventuellt att gult är det nya svarta.
Synd att den var så litentidig clamshell tank - mysig och snygg!
http://www.ebay.co.uk/itm/RARE-EARL...SE-TAVANNES-CYMA-ART-DECO-WATCH-/252550394070
ajdå, kollade inte så noga, jo är nog i minsta laget för en man idag....Synd att den var så liten
Nejnej storleken är perfekt för en riktig man idag!ajdå, kollade inte så noga, jo är nog i minsta laget för en man idag....
Håller tummarna för dig Ser att den stack iväg litegrann nu under kvällenTack! Vi får se...värt ett försök...
Håller tummarna för dig Ser att den stack iväg litegrann nu under kvällen
Undrar vad det var för bud som fick hen att avsluta budgivningen....
Hoppsan
Shear har väl en dyr 6542 ute med "vanlig" tavla.Undrar vad det var för bud som fick hen att avsluta budgivningen....
Fin boett också... Synd att man antagligen är några timmar för senCyma WWW USD650 nyservat, cool, bärbart!
http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?76146-FS-Tropical-Dial-British-Cyma-WWW
tidig clamshell tank - mysig och snygg!
Postade den ganska sent då jag velade om jag hade plats för den eller inte tyvärr.. Tyckte klockan gick billigt och tavlan var ännu snyggare än vad bilderna i annonsen visade.Fan. Den lyckades jag helt och hållet missa...
Rätt bra pris? Om än i lite härjat (charmigt) skick.
Breitling nr 2 väckte mitt intresse (minst sagt...)