Edit för klargöringens skull. Mrmyagi är lite sugen på en ed white
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Edit för klargöringens skull. Mrmyagi är lite sugen på en ed white
Fancy a nice piece of ass?Någon som är sugen?
-Är det en dykarklocka?Någon som är sugen?
-Jag skrattade faktiskt! Om än lite tyst i smyg...-Är det en dykarklocka?
-Nej, det är en bad Ass!
-Är det en dykarklocka?
-Nej, det är en bad Ass!
Är du heeeelt säker på det?
Nej, har alldeles för dålig koll på vintage för det. Vad är det som är fel med den?Är du heeeelt säker på det?
Det är en HamiltonNej, har alldeles för dålig koll på vintage för det. Vad är det som är fel med den?
Nej, har alldeles för dålig koll på vintage för det. Vad är det som är fel med den?
Det är en Hamilton
Haha inser nu att jag skrev fel, Hamilton är det såklart! Trodde du syftade på att det var ett fulur...Att det inte är en Longines?
En graal!
Haha inser nu att jag skrev fel, Hamilton är det såklart! Trodde du syftade på att det var ett fulur...
Absolut, tycker det ser ut som en swim. En vattentät tank tillverkad av whyler? (Har jag för mig)
Samma vattentäta boett som min Swim iaf. Fina även om bandhornen är i fulmetall.Absolut, tycker det ser ut som en swim. En vattentät tank tillverkad av whyler? (Har jag för mig)
Sugen. Har aldrig burit ett rektangulärt ur. Hur bärs den? Stor/liten jämfört med 34mm vanligt runt ur?budgettank med kvalite!
http://www.ebay.com/itm/332057301947
Måste ändå älska Mimos snyggt genomförda bryggarkitektur, classy!:
Sugen. Har aldrig burit ett rektangulärt ur. Hur bärs den? Stor/liten jämfört med 34mm vanligt runt ur?
32mm?
Yes!
låter definitivt som nåt för NA!Yes!
De är fina men ganska små
Tog du hem UG:n? Annars har du Omegas liknande (men mer feminima?) modell med ett passande namn här.Men jag kanske måste ta den här eftersom jag lät dig ta den förra
Indeed!låter definitivt som nåt för NA!
Nej jag gjorde inte det men den där Omegan var inte dum den heller! Disco Volante är ett utmärkt namn och flera tillverkare gör en bra sådan bl.a PP!Tog du hem UG:n? Annars har du Omegas liknande (men mer feminima?) modell med ett passande namn här.
http://www.tradera.com/item/190118/271858100/nos-omega-deville-automatic-disco-volante-