Nejdå, jag kommer dunka in 2000€Nu va den certinan vaskad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejdå, jag kommer dunka in 2000€Nu va den certinan vaskad...
Jag följer upp med 2001€Nejdå, jag kommer dunka in 2000€
Neh, lite väl högt utrop kan jag tycka...
Yes! Inte ens i guld jue.17,5 ?? låter det högt?
din profilbild får mig att tänka på denna @MacRulez4ever
http://www.tradera.com/item/190118/281920096/unikt-herrarmbandsur-omega-med-erotisk-scen
Mycket bättre än en sketen dykare!Haha , den kanske är menad för mig ? Det är ett kall ..."köööööp miiig"
Du ska inte buda på något som kommit upp i tråden hoppas jag?Helt plötsligt slog eBay djävulen till hos mig, igen.. Inte varit inne där på nästan ett år.. Let's ruin my life, again
Jag har inte spanat i tråden.. Men det kanske är dags att göra detDu ska inte buda på något som kommit upp i tråden hoppas jag?
Det låter iofs lite härligt Bara du ger fan i certina så är jag nöjdJag har inte spanat i tråden.. Men det kanske är dags att göra det
Har adderat ett tio-tal objekt på watchlist så nu är man i alla fall lite trigger-happy
Den ligger på listanDet låter iofs lite härligt Bara du ger fan i certina så är jag nöjd
Då kommer vi att bjuda mot varandraDen ligger på listan
Du var där först så kör på duDå kommer vi att bjuda mot varandra
Du var där först så kör på du
Det visar sig om den landar hos dig eller hos nån annan tokHaha fin du är! Tror dock inte att jag var först på den här Men säg inte det till någon!
Cool! Finns att läsa mer om här: https://www.hodinkee.com/articles/i...ebrating-10-years-with-a-proprietary-movement om någon är intresserad!
Hur gick det för dig med certinan?Du ska inte buda på något som kommit upp i tråden hoppas jag?
Åt helvete, budade upp till 1400, sen skulle jag öka till 1600 och då lade webbläsaren av. Auktionen slut när jag fick igång den igen. Röfv...Hur gick det för dig med certinan?
Installera Auctionsniper så slipper du sånt där junkÅt helvete, budade upp till 1400, sen skulle jag öka till 1600 och då lade webbläsaren av. Auktionen slut när jag fick igång den igen. Röfv...
Eller att buda rätt från början.Installera Auctionsniper så slipper du sånt där junk
Hade tänkt max 1400, men som alltid annars skjuter jag till mer än mitt tänkta max aja jag får plocka nästa!Eller att buda rätt från början.
Funderar på om den här tråden har blivit en tipstråd för egna annonser på Tradera....
Funderar på om den här tråden har blivit en tipstråd för egna annonser på Tradera....
Vad säger admin om det?