• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

D

Deemfo

Guest
Finns mycket man irriterar sig på i livet men som igentligen inte är ett så stort problem.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Finns mycket man irriterar sig på i livet men som igentligen inte är ett så stort problem.
Ser inte hur det är relevant här. Hur skulle det se ut om denna tråd blev fylld av annonsering för egna objekt? Objekt som läggs upp för att man vill sälja dem istället för att det är ett ovanligt intressant objekt man stött på ute på nätet?
 
D

Deemfo

Guest
Är det inte bättre, om du tänker vara aktiv här, att du arbetar upp dina inlägg och lägger upp dina erbjudanden under Köp och Sälj?

Jo det kanske är bättre men jag väljer att länka här.
Visa mig reglerna där det står att det inte är OK så tar jag bort det direkt.
 

BoEtt

Rolex
Jo det kanske är bättre men jag väljer att länka här.
Visa mig reglerna där det står att det inte är OK så tar jag bort det direkt.
Det ska inte behövas Forum regler för att respektera trådskaparen @NiklasArvid 's intention och syftet med denna tråd.
Du får per automatik ett problem när de som läser den här tråden är dina presumtiva kunder, oavsett via K&S här på forumet eller på Tradera.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Det ska inte behövas Forum regler för att respektera trådskaparen @NiklasArvid 's intention och syftet med denna tråd.
Du får per automatik ett problem när de som läser den här tråden är dina presumtiva kunder, oavsett via K&S här på forumet eller på Tradera.

Syftet med tråden är att tipsa andra vintagenördar om kul, annorlunda, spännade grejor man sett komma ut till salu, och ev diskutera dessa tips. Defintivt inte för att att pusha sina egna försäljningar... Men jag tror alla fattar det, så åter till ordningen.

btw. Jag tror att TG:n ovan ser grym ut under "skridskorinken"/det repiga plastglaset...
https://www.bukowskis.com/sv/lots/916540-lemania-tg-195-armbandsur-40-mm
10551845_fullsize.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Syftet med tråden är att tipsa andra vintagenördar om kul, annorlunda, spännade grejor man sett komma ut till salu, och ev diskutera dessa tips. Defintivt inte för att att pusha sina egna försäljningar... Men jag tror alla fattar det, så åter till ordningen.

btw. Jag tror att TG:n ovan ser grym ut under "skridskorinken"/det repiga plastglaset...
https://www.bukowskis.com/sv/lots/916540-lemania-tg-195-armbandsur-40-mm
10551845_fullsize.jpg
Kom dom inte sådär? Jag menar med bundbandet?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Syftet med tråden är att tipsa andra vintagenördar om kul, annorlunda, spännade grejor man sett komma ut till salu, och ev diskutera dessa tips. Defintivt inte för att att pusha sina egna försäljningar... Men jag tror alla fattar det, så åter till ordningen.

btw. Jag tror att TG:n ovan ser grym ut under "skridskorinken"/det repiga plastglaset...
https://www.bukowskis.com/sv/lots/916540-lemania-tg-195-armbandsur-40-mm
10551845_fullsize.jpg
Lite mer än nytt plexi behövs...
IMG_1808.PNG
 

Donkii

Boushh
2-Faktor

virrooo

Audemars
2-Faktor
Topp