Taktkänsla, finns mycket i livet som inte är förbjudet men som man ändå inte gör...Hittar inga regler som förbjuder det.
Admin får ta bort länken ifall det inte är tillåtet. ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Taktkänsla, finns mycket i livet som inte är förbjudet men som man ändå inte gör...Hittar inga regler som förbjuder det.
Är det inte bättre, om du tänker vara aktiv här, att du arbetar upp dina inlägg och lägger upp dina erbjudanden under Köp och Sälj?Hittar inga regler som förbjuder det.
Ser inte hur det är relevant här. Hur skulle det se ut om denna tråd blev fylld av annonsering för egna objekt? Objekt som läggs upp för att man vill sälja dem istället för att det är ett ovanligt intressant objekt man stött på ute på nätet?Finns mycket man irriterar sig på i livet men som igentligen inte är ett så stort problem.
Är det inte bättre, om du tänker vara aktiv här, att du arbetar upp dina inlägg och lägger upp dina erbjudanden under Köp och Sälj?
Ser inte hur det är relevant här. Hur skulle det se ut om denna tråd blev fylld av annonsering för egna objekt? Objekt som läggs upp för att man vill sälja dem istället för att det är ett ovanligt intressant objekt man stött på ute på
Det ska inte behövas Forum regler för att respektera trådskaparen @NiklasArvid 's intention och syftet med denna tråd.Jo det kanske är bättre men jag väljer att länka här.
Visa mig reglerna där det står att det inte är OK så tar jag bort det direkt.
Måste vi tråka admin med att skriva minutiösa regler för alla idioter som kan tänkas vilja nyttja kryphål i "regelverket"..?Jo det kanske är bättre men jag väljer att länka här.
Visa mig reglerna där det står att det inte är OK så tar jag bort det direkt.
Det ska inte behövas Forum regler för att respektera trådskaparen @NiklasArvid 's intention och syftet med denna tråd.
Du får per automatik ett problem när de som läser den här tråden är dina presumtiva kunder, oavsett via K&S här på forumet eller på Tradera.
Kom dom inte sådär? Jag menar med bundbandet?Syftet med tråden är att tipsa andra vintagenördar om kul, annorlunda, spännade grejor man sett komma ut till salu, och ev diskutera dessa tips. Defintivt inte för att att pusha sina egna försäljningar... Men jag tror alla fattar det, så åter till ordningen.
btw. Jag tror att TG:n ovan ser grym ut under "skridskorinken"/det repiga plastglaset...
https://www.bukowskis.com/sv/lots/916540-lemania-tg-195-armbandsur-40-mm
jo, tror det, men @Gummo vet mer, var det inte nån till och med visade ett originalband för ett tag sen!?! mycket intressant inlägg med originalmaterial, hittar det inte nu...Kom dom inte sådär? Jag menar med bundbandet?
Lite mer än nytt plexi behövs...Syftet med tråden är att tipsa andra vintagenördar om kul, annorlunda, spännade grejor man sett komma ut till salu, och ev diskutera dessa tips. Defintivt inte för att att pusha sina egna försäljningar... Men jag tror alla fattar det, så åter till ordningen.
btw. Jag tror att TG:n ovan ser grym ut under "skridskorinken"/det repiga plastglaset...
https://www.bukowskis.com/sv/lots/916540-lemania-tg-195-armbandsur-40-mm
Tror det var @SjööSandström som hittat ett liknande originalband. Jag vet inte ett skit, jag var vapenvägrarejo, tror det, men @Gummo vet mer, var det inte nån till och med visade ett originalband för ett tag sen!?! mycket intressant inlägg med originalmaterial, hittar det inte nu...
Hittar inga regler som förbjuder det.
Fantastiskt! Väntar fortfarande på att du ska visa upp din!
Japp! Lite som en startmotor för att ladda ackumulatorn! Visst är det coolt! @Rozzy har en bra tråd om detta mästerverk, https://klocksnack.se/threads/samara-vad-är-det-för-ett-ufo.40308/Batteristartare??
Jobbar på nämnda auktionsbyrå så undrar du nått får du hojta tillHär är en trevlig klockan till den händige! Kul Certina Alarm! Det står i annonsen att den är defekt! Kan vara lurigt att få den ok! Hursom, en mycket rolig och intressant klocka för någon att kolla in!
http://www.tradera.com/item/190111/281872718/vintage-armbandsur-certina-automatic-alarm-herr
Kul Donkii! Nej, jag köpte en Alarm av Konkas för inte så länge sedan. Är mycket nöjd! Det är helt enkelt ett tips till någon som behöver en Alarm.Jobbar på nämnda auktionsbyrå så undrar du nått får du hojta till
Men för satans Jag har inte flyt i den här tråden alltsåHär är en trevlig klockan till den händige! Kul Certina Alarm! Det står i annonsen att den är defekt! Kan vara lurigt att få den ok! Hursom, en mycket rolig och intressant klocka för någon att kolla in!
http://www.tradera.com/item/190111/281872718/vintage-armbandsur-certina-automatic-alarm-herr
Vill du ha ett vristskott lrMen för satans Jag har inte flyt i den här tråden alltså
Haha i PM isf vill inte att fler ska bli sugnaVill du ha ett vristskott lr
Sorry!.Men för satans Jag har inte flyt i den här tråden alltså
Ingen som helst faraSorry!.