• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

PR1973

Rolex
Pledge Member
Var inne o tittade o det såg intressant ut. Tror du utbudet på sätt o vis är större där än på ”vanliga” eBay? Känns som att det logiska borde vara att det finns färre intressanta objekt där..
Brukar finnas en hel del kul och lite udda både på italienska och franska ebay. Av någon anledning dyker inte allt upp när man söker via ebay.com utan man måste in på de lokala siterna.
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Brukar finnas en hel del kul och lite udda både på italienska och franska ebay. Av någon anledning dyker inte allt upp när man söker via ebay.com utan man måste in på de lokala siterna.
Japp. Förstår inte varför men man hittar inte allt via eBay.com så man måste ge sig ut på de nationella sidorna för att gräva.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
s-l1600.jpg


https://www.ebay.co.uk/itm/Rare-mon...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2055119.m1438.l2649
 

Psykel

Patek
Jag blev med min första tank nyligen efter att länge ha haft gubbskräck men det e nice, i recommend!
Har tankspan på tratten. Hoppas det går vägen. Har iofs en "äkta" tank i from av Must de Cartier, men skulle gärna ha nån som är 50 år äldre. Tanks har intresserat mig under hela mitt klockintresse och var vad som fick mig att spana mer på vintage (och sen glida dit helt och hållet), men har ännu inte lyckats greja en trevlig från art deco-perioden.
 
Topp