Kul, tack!89 eller 90!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, tack!89 eller 90!
Var inne o tittade o det såg intressant ut. Tror du utbudet på sätt o vis är större där än på ”vanliga” eBay? Känns som att det logiska borde vara att det finns färre intressanta objekt där..Många bra tips @PR1973! Som sagt, italienska ebay är en guldgruva om man vet vad man letar efter.
Brukar finnas en hel del kul och lite udda både på italienska och franska ebay. Av någon anledning dyker inte allt upp när man söker via ebay.com utan man måste in på de lokala siterna.Var inne o tittade o det såg intressant ut. Tror du utbudet på sätt o vis är större där än på ”vanliga” eBay? Känns som att det logiska borde vara att det finns färre intressanta objekt där..
Kul! Får bli en liten rundtur där inne då o då för att kolla av utbudet.Brukar finnas en hel del kul och lite udda både på italienska och franska ebay. Av någon anledning dyker inte allt upp när man söker via ebay.com utan man måste in på de lokala siterna.
Japp. Förstår inte varför men man hittar inte allt via eBay.com så man måste ge sig ut på de nationella sidorna för att gräva.Brukar finnas en hel del kul och lite udda både på italienska och franska ebay. Av någon anledning dyker inte allt upp när man söker via ebay.com utan man måste in på de lokala siterna.
Förr i tiden fanns det en checkbox om man ville sälja/annonsera internationellt också (dvs lista på ebay.com) Den finns säkert kvar.Japp. Förstår inte varför men man hittar inte allt via eBay.com så man måste ge sig ut på de nationella sidorna för att gräva.
Rimlig förklaring. Något sånt måste det vara. Lite besvärligt men samtidigt kul att hitta oväntade saker med lite extra letande.Förr i tiden fanns det en checkbox om man ville sälja/annonsera internationellt också (dvs lista på ebay.com) Den finns säkert kvar.
Tvärfet
Faktiskt ingen koll varken på detta exemplar eller modellen i sig. Men intressanta ur som dessa brukar ju locka till sig en hel del spekulanter.Tvärfet
Vad tänker du är rimligt pris för en sådan?
Ingen aning men han kallar det eta 735.Satt och kikade lite på den där ett tag för några dagar sen, riktigt häftig. Vet du vad det är för verk?
Eta 735, ett ganska vanligt formverk för tiden (30-tal). Jag har en birka med samma verk.Satt och kikade lite på den där ett tag för några dagar sen, riktigt häftig. Vet du vad det är för verk?
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&ETA_735 Verkar hyfsat rimligt. Känns ju som en klocka för dig eller @RozzyIngen aning men han kallar det eta 735.
Samma här, den fångade verkligen ens uppmärksamhet!Satt och kikade lite på den där ett tag för några dagar sen, riktigt häftig. Vet du vad det är för verk?
Jaha, råkade slentrianbuda på den där och klart som fan man vinner då... 790 euro inkl. frakt.
Grattis! Riktigt häftigJaha, råkade slentrianbuda på den där och klart som fan man vinner då... 790 euro inkl. frakt.
Jag har ju faktiskt letat efter en tank samt kikat på Cartier Basculante den där kan bli bra!Grattis! Riktigt häftig
Skicka ett pm om den är för ful...Jaha, råkade slentrianbuda på den där och klart som fan man vinner då... 790 euro inkl. frakt.
Vad trevligt! Bra storlek och allt!Jaha, råkade slentrianbuda på den där och klart som fan man vinner då... 790 euro inkl. frakt.
Kul! Var sugen men glömde buda. Det var ju turJag har ju faktiskt letat efter en tank samt kikat på Cartier Basculante den där kan bli bra!
Jag blev med min första tank nyligen efter att länge ha haft gubbskräck men det e nice, i recommend!Kul! Var sugen men glömde buda. Det var ju tur
Provar gärna ngn gång då jag också funderat på tank men aldrig vågat tjacka ngn
Har tankspan på tratten. Hoppas det går vägen. Har iofs en "äkta" tank i from av Must de Cartier, men skulle gärna ha nån som är 50 år äldre. Tanks har intresserat mig under hela mitt klockintresse och var vad som fick mig att spana mer på vintage (och sen glida dit helt och hållet), men har ännu inte lyckats greja en trevlig från art deco-perioden.Jag blev med min första tank nyligen efter att länge ha haft gubbskräck men det e nice, i recommend!
Får väl plocka den också
Redan varit inne och skojbudat på den!
Ja jag kommer lägga en ansemlig summa pengar på den där!Redan varit inne och skojbudat på den!
Lär ju naturligtvis gå för en bra bit över min budget.