• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Ser Tropic ut :)
Lite som min...
D3AF1D6B-6CA4-4026-8BCB-D693E00F8CCE.jpeg
Så jäkla snygg! Fan @BoEtt jag kanske inte kan hålla mig ;)

Fy var det suger med Kaplans nya slagavgift. Ropade hem ett gammalt band för 75 kr och fick en räkning på 140 kr. Man får tänks på det innan man ropar hem en massa småtjafs på "Lilla klockor"
0.jpg
Känns surt att köpa ett band för 100kr och därefter betala 20%+50kr och sedan 80kr i frakt. Jag kommer bojkotta alla småinköp därifrån.

Nope inte jag, släppte den efter att @Dennta lovade dyrt o heligt att han skulle ropa in den ;)
Tänkte att jag skulle få klämma på den på nästa Gtg! :)
Haha, förväntade mig inte riktigt det slutpriset. Trodde jag hade napp på den liknande som @virrooo har, men var tyvärr för seg. När auktionen slutade så högt så ville han inte släppa den längre. Ibland förbannar man sig själv lite extra när man för en gångs skull väljer att tänka efter :banghead::banghead::(

- Käre Anders, är det mot reglerna att posta om egna auktioner gällande just "vintage"?
Självklart inte.
Men du visste så klart att folk skulle reagera så här - och att det inte skulle betyda ett jota för auktionen.
Vilket alltså måste göra dig till ett, tja, troll.

Men. Jag tycker att denna tråden är rätt trevlig så jag låter bli att tillföra mer meningslösheter.
Klockan lär bli såld. Du kommer att få bra betalt för den.
Du får ha en trevlig kväll, Jocke.

Tillbaka
Topp