• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Är ju en auktion... Lär gå upp en bit. Dåliga bilder, men är den så fin som den verkar tycker jag den är värd minst 10k iaf.

Så pass, uppåt tio? Tar och budar opp den lite så får vi se hur det går. Hade ju egentligen bestämt mig för att inte köpa fler klockor just nu, men, men, en liten guldklocka till kan väl inte göra skada säg?

Omöjligt att svara på, kanske räcker det med service av verket och en ny krona samt puts av glaset. Behövs exempelvis en ny balans går den på runt 3000kr till den kalibern. Sen är det inte lättare att rengöra linnetavlor direkt, index klockan 6 ser sketet ut runtom...

Jag skulle hoppa den och jag är känd för att chansa och inte stirra ner mig på detaljer...:)

Omöjligt att svara på, kanske räcker det med service av verket och en ny krona samt puts av glaset. Behövs exempelvis en ny balans går den på runt 3000kr till den kalibern. Sen är det inte lättare att rengöra linnetavlor direkt, index klockan 6 ser sketet ut runtom...

Jag skulle hoppa den och jag är känd för att chansa och inte stirra ner mig på detaljer...:)
Ok, tackar! Attans, jag var tvåa på bollen på den vintage Omegan som kom ut häromdagen.

Alla Luleåbor!!

Auktion Meldersteinsherrgård 13 Juli 2014
Stor auktion på Meldersteins Herrgård 13 juli kl 11.30 visning 10.00
http://www.lulea-auktionsverk.se/auktions.php

image.jpg

hej alla, ute efter en omega constellation pie pan i fint skick, helst guld på stål snälla ge mej tips eller om ni själva vill bli av med en piepan stål går ochså bra mvh ace,

Gick en annan precis för typ 3´var det den? Det där armbandet på bilden är ju helt insane:) Fy fan vilken macholänk!

Nope det var inte den men från samma säljare. Urtavlan satt snett på den andra så jag var inte jätte intresserad.. Däremot var denna rätt intressant, flög iväg för 4,200kr.. Länken antar jag är till för att ha utanpå nån dräkt eller jacka, jävligt macho i alla fall.

Tillbaka
Topp