Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Go värderingBra läge på en Enicar Sherpa Ultradive med potential!
https://auctionet.com/sv/2521073-armbandsur-enicar-sherpa-ultra-dive
Go beskrivningGo värdering
Go värdering
Eller hur!Go beskrivning
Man ska inte göra det svårt för sig...Go beskrivning
Man ska inte göra det svårt för sig...
Cool som fasen!UNIVERSAL GENEVE, armbandsur, Polarouter, stål, 1950-tal.
Automatisk (hammar), plexiglas, refnr. 20217-6, serienr. 1648537, cal 138SS, läderarmband, diameter 34,5 mmauctionet.com
Jag kopierar avsedd länk och klistrar in. Sedan lägger jag till en bild eller två på objektet. Inte mer avancerat än såCool som fasen!
Men urschäkta en yngling, hur bäddar du in länken så där snyggt som du gör, jag lyckas aldrig med det och blir så besviken varje gång…
Exakt så gör jag med men det blir ju inte en så där fin ram runt?Jag kopierar avsedd länk och klistrar in. Sedan lägger jag till en bild eller två på objektet. Inte mer avancerat än så
Exakt så gör jag med men det blir ju inte en så där fin ram runt?
Kolla mitt tips på Ultradrive ovan….
Men va faaan….det är alltså sbs!Tror det beror på att vissa sidor blockerar andra sidor att hämta viss information, t ex det som behövs för en sådan preview. Kan ha att göra med att de vill begränsa elektroniska förfrågningar pga belastning, men osäker. Hursomhelst, it’s probably not you, it’s them.
Å andra sidan:
Men va faaan….det är alltså sbs!
Klistrade du bara in kopian från browsern i texten eller använde du den färdiga funktionen för ”länk”??
Kan det vara mina användarinställningar tro?Kopierade din länk i posten ovan rakt av.
Hur gick det med länkandet?Grattis till vinnaren, den gick just för 30 507 SEK, plus övriga auktionskostnader förstås.
Ett rimligt pris för en fin klocka som bara behöver lite TLC!
https://auctionet.com/sv/2521073-armbandsur-enicar-sherpa-ultra-dive
Hur gick det med länkandet?
Bra värderat av AuktionsverketGrattis till vinnaren, den gick just för 30 507 SEK, plus övriga auktionskostnader förstås.
Ett rimligt pris för en fin klocka som bara behöver lite TLC!
Haha, jag lyckades!!
Eller hur, verkar klart inte ha koll på annat än Svensson-klockorna…..tragiskt!Bra värderat av Auktionsverket
Tack för gåvan!!!In och buda! Pengarna går till Operation Aid.
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Japp fräsig som tusan, men som sagt inte jättebilligt - bara momsen landar på typ 20kInte billig men fräck!
Vintage Large Gold Tank Watch Moser Exploding Number 1930s Unique Rare! | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage Large Gold Tank Watch Moser Exploding Number 1930s Unique Rare! at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Inte billig men fräck!
Vintage Large Gold Tank Watch Moser Exploding Number 1930s Unique Rare! | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Vintage Large Gold Tank Watch Moser Exploding Number 1930s Unique Rare! at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Billit!Liten reflektion över vad som nog inte är en okänd trend. Men en av alla de auktionerna som nyss avslutades på Tradera och som skapade en del liv här är nu till salu på instagram för €2850. Närmare bestämt https://www.tradera.com/item/570504345