• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Bra läge på en Enicar Sherpa Ultradive med potential! 🪐

hd_item_2521073_0e28ba917d.jpg


https://auctionet.com/sv/2521073-armbandsur-enicar-sherpa-ultra-dive
 
Senast ändrad:
Exakt så gör jag med men det blir ju inte en så där fin ram runt?
Kolla mitt tips på Ultradrive ovan….

Tror det beror på att vissa sidor blockerar andra sidor att hämta viss information, t ex det som behövs för en sådan preview. Kan ha att göra med att de vill begränsa elektroniska förfrågningar pga belastning, men osäker. Hursomhelst, it’s probably not you, it’s them. 😉

Å andra sidan:


😅
 
Tror det beror på att vissa sidor blockerar andra sidor att hämta viss information, t ex det som behövs för en sådan preview. Kan ha att göra med att de vill begränsa elektroniska förfrågningar pga belastning, men osäker. Hursomhelst, it’s probably not you, it’s them. 😉

Å andra sidan:


😅
Men va faaan….det är alltså sbs! 😤😂

Klistrade du bara in kopian från browsern i texten eller använde du den färdiga funktionen för ”länk”??
 
In och buda! Pengarna går till Operation Aid.

510222630_6fd54bf7-9ce8-4730-9b39-406a61a09caf.jpg
Tack för gåvan!!!

Det går även bra att vara med och bidra med klockor till auktionen för alla er som har lite för många klockor :) Skapa en annons, välj kampanjkod: Vintagekluben, Välj donera till: Operation Aid
Pallar ni inte annonsera så skicka över grejerna till mig så fixar jag :)
 
Inte billig men fräck!

Fy fan vilken sexig pjäs! På tok för mkt för något som hade fått 10 dagars handledstid per år men herregud…hjärtat slår nästan lite extra
 
Tillbaka
Topp