Enlundgren
Basic
Ja dom flesta är nog radium. Men det finns även t swiss made t tavlor på dessaDet är radium lume va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja dom flesta är nog radium. Men det finns även t swiss made t tavlor på dessaDet är radium lume va?
Den ser trevlig ut tycker jag.Vad tror ni om den här Seiko Superior?
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Va nästan där den landade också såg jagHoppades du skulle svara. Fanns även en del imperfektioner i mönstret vilket gjorde mig tveksam. La ett underbud och fick ett counteroffer på €12000 så säljaren hade iaf koll på att de är dyra.
Va nästan där den landade också såg jag
Sant, den känslan får man ju med vissa säljare..Ouff… där ser man. Om inte en bulvan ”köpte” den för att skapa en notering.
Knep den här och det måste vara den smutsigaste länk som jag har sett.Det är en 5601-012 med 25-45 25-65 är ovanligare och oftast senare även om jag vet att det finns exemplar av första dyktavlan med 25-65 men denna tavla ska ha 25-45 imo.
Najs!Knep den här och det måste vara den smutsigaste länk som jag har sett.
Verket går över förväntan så nu ska jag bara byta glaset. 25-45 som sagt.
Kul gammal JLC men visst måste gravyren "Hermès Paris" på boettlocket vara nyare?
JAEGER-LECOULTRE, "Etrier", damur, stål, Hermès, ca 1973, manuell, plexiglas, boettnr. 1341834, 1670 42, cal K840, läderarmband med stålspänne.
20x34 mm, etui i original samt kvitto medföljerauctionet.com
Det är ju en klassisk Hermesdesign, men frågan är vem som ägde designen. Har ju en gammal LeCoultre som är strået vassare. Sedan finns de med DuoPlan-verket.Kul gammal JLC men visst måste gravyren "Hermès Paris" på boettlocket vara nyare?
JAEGER-LECOULTRE, "Etrier", damur, stål, Hermès, ca 1973, manuell, plexiglas, boettnr. 1341834, 1670 42, cal K840, läderarmband med stålspänne.
Din?Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Inte min klocka, inte min stil heller men den ser väldigt fin ut, tyckte den var allt för fin för att inte få lite uppmärksamhet.
Fint ex! Jag funderade mest på ifall det är ett Hermes band på, ser fint ut.Kul gammal JLC men visst måste gravyren "Hermès Paris" på boettlocket vara nyare?
Grym referens, synd att tavlan inte var bättre!En 2907, inte speciellt vanliga till salu.
OMEGA SEAMASTER, Armbandsur, stål, manuellt uppdrag, kronograf med minuträknare och timräknare, 1960-tal.
Plexiglas Ref.nr. 315.164/CK 2907/2 Verknr. 16648484 Kaliber 321 Armband, ej original, läder Sölja ej original Diameter 34 mm Tillbehör: värderingsutlåtandeauctionet.com
Kanske skulle ha behållt denna tavlan....Inser nu att den nog inte är till samma referens, tavlan är till 14360.Grym referens, synd att tavlan inte var bättre!
Ja om den är original är den ju grym, men ser ut som några index ligger över subdials? Eller är det bara bilden som lurasKanske skulle ha behållt denna tavlan....
Oklart faktiskt, inget jag tänkte på då. Var några år senJa om den är original är den ju grym, men ser ut som några index ligger över subdials? Eller är det bara bilden som luras
Tavlan var ju asball?Grym referens, synd att tavlan inte var bättre!
Tavlan var ju asball?
each to their own, jag hade föredragit en mindre patinerad tavla utan den rökiga gula tonen.Tavlan var ju asball?
Haha självklart är det så! Men du hör ju själv ”den rökiga gula tonen”?each to their own, jag hade föredragit en mindre patinerad tavla utan den rökiga gula tonen.
Visarna hade jag haft lättare att leva med
Man är helt klart gift med fel kvinna!Nu är det dags för mer från Kerstinbor. Jösses, är allt jag kan säga!
Eterna med tidtagning
Utropspris: 99 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-06 21:37:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com
Skänker många sömnlösa nätter med drömmar om fantastiska klockorNu är det dags för mer från Kerstinbor. Jösses, är allt jag kan säga!
Eterna med tidtagning
Utropspris: 99 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-06 21:37:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Mekaniska klockor på Tradera.www.tradera.com