• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

image.jpg

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=231378044272

Någon pysslig som vill ta sig an en Super Compressor Delvina?
Rotorn?

Jag har verkligen ingen koll, men kan inte subdialsarna (o_O) vara i metall? De lyser ju inte i vitt åtminstone?

Jag vet inte varför jag skrev subdials, tänkte skicket på tavlan jämfört med index. Sedan tyckte jag trycket såg lite klumpigt ut.

Känner mig dock mer och mer osäker nu och är beredd att ta smällen, kanske är det bara lysmassan på index som oxiderat och tavlan som är i bra skick... :)

Jag vet inte varför jag skrev subdials, tänkte skicket på tavlan jämfört med index. Sedan tyckte jag trycket såg lite klumpigt ut.

Känner mig dock mer och mer osäker nu och är beredd att ta smällen, kanske är det bara lysmassan på index som oxiderat och tavlan som är i bra skick... :)
Texten ser inte bra ut. Subdials ser ut som de ska, vita lite skimmer i. Såld nu allafall. Grafton jag hade på bevakning å tänkte hugga om den blev billig, därför jag tipsa så sent. Flåt!

Texten ser inte bra ut. Subdials ser ut som de ska, vita lite skimmer i. Såld nu allafall. Grafton jag hade på bevakning å tänkte hugga om den blev billig, därför jag tipsa så sent. Flåt!
Verkligen ingen fara, hoppas att jag inte verkade otrevlig.:happyhappy:Jag tyckte den var grym, hade inte en tanke på redial så det var väl egentligen tur att den redan var såld.
Trevlig helg, vintage-lovers! (när man läser sista raden är det meningen att man ska höra Leif "Smoke rings" Andersons röst för sitt inre:cigar:)

Hade koll på den med. Tyckte den såg märklig ut i trycket, så hoppade över att bjuda. Men osäker, kan vara ett taskigt tryck från början bara...

..och sluta tipsa om klockor jag har i min watch list! :p

Tillbaka
Topp