• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Jag har haft den på min lista en stund men nu har jag panikköpt en chronograph så nu får klockplånboken vila lite..dvs ett mindre budande ollon:)
Fans jävla kukhelvete!!! Missde att lägga in den på mina snipes. Gick för typ 3200kr vilket är ett kap. Hoppas nåt ollon här tog den å förlåt att jag paxar nåt och sen missar att bud.

Fans jävla kukhelvete!!! Missde att lägga in den på mina snipes. Gick för typ 3200kr vilket är ett kap. Hoppas nåt ollon här tog den å förlåt att jag paxar nåt och sen missar att bud.
Hav förtröstan. Ingen här bryr sig om vad du paxar ändå :D Tröstköp the real deal istället! Buy it now!
$_3-1.jpeg
http://m.ebay.com/itm/151567144525?nav=VI
Liite dyrare, såå mycket coolare!
Okej, dubbelt så dyr. Men tre gånger så cool!

Får se. Kanske lägger ner det här med att köpa klockor...
Det där kan man väl inte trycka "gilla" på? o_O
Du vet väl hur illa till mods vi andra känner oss nu? Nej, seså, in i vansinnet igen, tryck på köp, lägg upp en paketöppning från Aussie post, bompa Dagens-tråden, flippa, på det igen... du vet att du vill... :D

Det där kan man väl inte trycka "gilla" på? o_O
Du vet väl hur illa till mods vi andra känner oss nu? Nej, seså, in i vansinnet igen, tryck på köp, lägg upp en paketöppning från Aussie post, bompa Dagens-tråden, flippa, på det igen... du vet att du vill... :D
Flåt! Trodde inte nån skulle gå på den :D :D :D

Äsch, Gummo kommer att köpa så länge jag vaskar klockor ;)
Stämmer, men jag ska nog sitta lugn i båten ett tag. Sälja lite krafs och spara till nåt smarrigt på Kvalitén i maj. Sen tycker jag dock du får börja vaska annat än safirrollar;)

Tillbaka
Topp