• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

mofo

Audemars
2-Faktor
Fin Tg

Fin Tg195, men ligger de verkligen så högt som 15000 nu för tiden?

Det var väl någon här på forumet som plockade en sådan precis, någon som vet vad den gick för och hur skillnaden i skick är? Bara för det ligger på ett utrop på 15000 behöver ju inte betyda att det slutar där. Själv tycker jag att Nr. 110 var riktigt fin, någon som vet mer om den? Jag har ingen aning om vad de brukar gå för?
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det var väl någon här på forumet som plockade en sådan precis, någon som vet vad den gick för och hur skillnaden i skick är? Bara för det ligger på ett utrop på 15000 behöver ju inte betyda att det slutar där. Själv tycker jag att Nr. 110 var riktigt fin, någon som vet mer om den? Jag har ingen aning om vad de brukar gå för?

Det var en här på forumet som fyndade på Blocket förra veckan.

Skärmavbild 2015-05-05 kl. 20.05.00.png
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
DU har inte hunnit få hem den va? Dyker kanske upp imorgon :D ?
Den bör dyka upp i början av veckan :)
Ajdå. Well, om du vill bli av med den så är det bara pinga så får du igen det.
Absolut, dock är det två till som står i kö på den vid en eventuell flipp.
Hade du för övrigt också känslan av att hen som sålde inte hade en susning om vad det var som var till salu?
Vet inte riktigt men tror inte denne person visst helt vad det var.

Jag återkommer med bilder när den har landat! :)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Den bör dyka upp i början av veckan :)
Absolut, dock är det två till som står i kö på den vid en eventuell flipp.
Vet inte riktigt men tror inte denne person visst helt vad det var.

Jag återkommer med bilder när den har landat! :)

Vad är detta för klocka? Någon länk till annonsen vore kul att se.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Grymt sugen...:hungry: Det där vridringsinlägget alltså...Någon som ser något fishy? Davvan? De där siffrorna på sidan är ju så fula så man vet inte vad man ska tro. Vad är rimligt att hosta upp? Tycker de pendlar från hopplösa "buy-it-now" på +100' och ner till runt 35'-40', fast nu för tiden vet man ju fan aldrig:shifty:


Alltså, just den modellen är jag inte särskilt inläst på, den är lite för ny för min smak. Den är kool, men det är ingen vacker klocka enligt mig. Kolla med Singular, han har ju en likadan. De brukar väl gå för runt 50 rök....men det kanske har ändrats?

Kronan har ju fått käka duktigt med bergsknalle!!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Tack
Alltså, just den modellen är jag inte särskilt inläst på, den är lite för ny för min smak. Den är kool, men det är ingen vacker klocka enligt mig. Kolla med Singular, han har ju en likadan. De brukar väl gå för runt 50 rök....men det kanske har ändrats?

Kronan har ju fått käka duktigt med bergsknalle!!
Tack för input! Jo, kronan ser ut som att någon försökt få loss den med en polygrip eller något, fast så farligt var det väl inte... Patina!:)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Tack
Tack för input! Jo, kronan ser ut som att någon försökt få loss den med en polygrip eller något, fast så farligt var det väl inte... Patina!:)
Det känns ändå lite ärligt , o passar väl bra på en gammal militärklockan ...

Hoppades på att gravyren skulle hålla nere priset....

Men jag hade ca 25k som maxpris...
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Grymt sugen...:hungry: Det där vridringsinlägget alltså...Någon som ser något fishy? Davvan? De där siffrorna på sidan är ju så fula så man vet inte vad man ska tro. Vad är rimligt att hosta upp? Tycker de pendlar från hopplösa "buy-it-now" på +100' och ner till runt 35'-40', fast nu för tiden vet man ju fan aldrig:shifty:

34bud o 5.5 timmar kvar ..
Den blir nog dyr....
 
Topp