Martin Lovasz
Guld
Ja, jag har några stycken i samma belägenhet men jag har inte haft tid att plocka isär och rengöra alla kontakter för det kan vara ärgade kontakter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket för hjälpen!Se där.
Serienumret säger att den är från 1953.
Slut på klockkontot just nu tyvärr, men länken ser väl ut att vara rätt?http://www.ebay.com/itm/142364455276
Vet inte om det är nåt men länken (@eriksson850) har iallafall certina-spänne och klockan är fin. (Hoppas jag inte förstör för någon "fyndare")
http://www.ebay.com/itm/142364455276
Vet inte om det är nåt men länken (@eriksson850) har iallafall certina-spänne och klockan är fin. (Hoppas jag inte förstör för någon "fyndare")
Skitsnyggt! Liite dålig passning med ändlänkarna, men inget som stör.Var faktiskt och budade på den men blev överbjuden i sista sekund... kanske nån på forumet som knep den?
Fick iaf hem en trevlig NOS nitat länk idag som jag tycker blev ganska bra på min DS, eller vad säger panelen?
Ser alldeles utmärkt ut men jag vet å andra sidan inte hur en orginallänk ska se ut Får man fråga var du fick tag i den?Var faktiskt och budade på den men blev överbjuden i sista sekund... kanske nån på forumet som knep den?
Fick iaf hem en trevlig NOS nitat länk idag som jag tycker blev ganska bra på min DS, eller vad säger panelen?
Schysst!Var faktiskt och budade på den men blev överbjuden i sista sekund... kanske nån på forumet som knep den?
Skitsnyggt! Liite dålig passning med ändlänkarna, men inget som stör.
Ser alldeles utmärkt ut men jag vet å andra sidan inte hur en orginallänk ska se ut Får man fråga var du fick tag i den?
Schysst!
Det såldes några Certina armband på Tradera i helgen så kolla där då och då. Observera att inte alla Certinor från slutet av 70-talet hade spänne med Certina emblemet.Tjena igen, funderar på att ge bort den här i present till min bror då jag får tillbaka min älsklings ds i sommar, tänkte kika lite ungefär vad ligger priset på en sån här, orginalspänne.