Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den breda glasringen, rejäla index och cremefärgade tavlan är riktigt läckert.
Ja jag gillar verkligen också de detaljerna! Boetten framkommer väl bättre med läder än länk, men den passade så bra och blev i viss mån ännu mer "stålig" vilket jag tycker passar med just de attribut du nämnde. Hade varit ännu bättre med 1-2mm större case men verkligen toppen ändå!Den breda glasringen, rejäla index och cremefärgade tavlan är riktigt läckert.
Snyggt!!
Bra att något får stanna inom ksfamiljenSnyggt!!
Vintage Eterna är fantastiskt bra.
Övertog din gamla genom ombud så cirkeln är sluten
Stämmer helt klart, rätt skall vara rätt!Fin, men är nog LNIB nu.
Brottades själv lite med det där när jag började använda NOS.Stämmer helt klart, rätt skall vara rätt!
Men visst kändes det bra? Att "unboxa" en 50-80 år ny klocka måste vara en grym känsla! Jag hade själv inte haft problem med att använda försiktigt. Hade den varit väldigt värdefull hade det varit svårt men hade å andra sidan inte haft råd att köpa en dyr klocka som NOS så lär inte hamna i det problemetBrottades själv lite med det där när jag började använda NOS.
Liite ångestfyllt, men tror jag är en av dem som hade uppskattat det mest. Något jag försöker övertala mig själv om iaf. Kommer förbli en fantastiskt fin klocka och några större bruksmärken kommer den nog inte få under mitt ägande iaf. Lite overkligt att dra av klistermärke från 60+ år gammal klocka.Men visst kändes det bra? Att "unboxa" en 50-80 år ny klocka måste vara en grym känsla! Jag hade själv inte haft problem med att använda försiktigt. Hade den varit väldigt värdefull hade det varit svårt men hade å andra sidan inte haft råd att köpa en dyr klocka som NOS så lär inte hamna i det problemet
Schysst! Tkr det enda som skvallrar 90-tal skulle vara låset annars ser den ut som 60-tal tkr jag!Vintage Eterna på länk från 90-talet. Sorry för krosspost men känner att den hör hemma även här. Dessutom min favorit för tillfället. Otroligt bekväm länk!
Grymt schysst länk det där! En av Eternas styrkor, väldigt ofta bra länkar.Vintage Eterna på länk från 90-talet. Sorry för krosspost men känner att den hör hemma även här. Dessutom min favorit för tillfället. Otroligt bekväm länk!
Ja, det är ju länken som är 90-tal .Schysst! Tkr det enda som skvallrar 90-tal skulle vara låset annars ser den ut som 60-tal tkr jag!
Grymt schysst länk det där! En av Eternas styrkor, väldigt ofta bra länkar.
Ja, det är ju länken som är 90-tal .
Ja jag är nöjdSchysst! Tkr det enda som skvallrar 90-tal skulle vara låset annars ser den ut som 60-tal tkr jag!
Haha ja ibland går det snabbtJa, det är ju länken som är 90-tal .
Vad säger du, ful?!?!
Jo jag vet... Snudd på helgerån att posta något så fult i en tråd fylld med så mycket snyggt!
Men en Eterna är det allt!
Haha! Överdriver så klart lite för effekt - men klart är att den inte har riktigt samma ”oh so pretty-faktor” som en del annat i tråden.Vad säger du, ful?!?!
Skitcool ju!