ref 2021-033LT
Cool. Vad är det för ref på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool. Vad är det för ref på den?
Jäklar! Hör av dig när det blir dags att flippa 6138-0030 Kakume med ljus tavla eller bullheaden...
Använder du bullheaden ngt? hur är den att bära?
#4 är en 62mas, alltså Seikos första dykare. 6217-8001 från 1967. Fin delfinlogga på baklocket.
Grymt avis!#4 är en 62mas, alltså Seikos första dykare. 6217-8001 från 1967. Fin delfinlogga på baklocket.
Jag har en orginal H-länk till denna men har inte 100% bestämt mig om jag skall sälja den ännu. Dra ett PM om du är intresserad.Da er vi fremme i 1969, og min 6139-6000 Speedtimer, Japan modell, notch proof/proof. Den er fra Juni, en veldig tidlig utgave og i mycket gott skikk. Manglar original lenk, men det dyker nok upp en dag....
Takkar, men den her kom ikke med H-Lenk, men en helt egen 5 Sports lenk som paa bild nedan.Jag har en orginal H-länk till denna men har inte 100% bestämt mig om jag skall sälja den ännu. Dra ett PM om du är intresserad.
-JL-
Kanonfin klocka btw. Kul med proof-proof
En 6139-8010 PVD, men det visste du nog redan eftersom det antagligen står på boetten. Tror att det ska vara original-läken du har där. Boetten ser nästan lite väl bra ut, kanske är den omPVDad? Vad var det du funderade på mer exakt?Någon som vet vad detta är?
Jag tycker att det kan var värt att fixa den. Men tyvärr kan det vara lite dyrt att köpa reservdelar. Eller dyrt o dyrt, summan för delar och reparation kommer sannolikt att överstiga vad det kostar att köpa en motsvarande som fungerar. Men det kan det ju vara värt om det finns ett affektionsvärde.ligger i renoveingsboxen och har legat där i ca 10 år, det är automatdelen som behöver ersättas frågan är om det är lönt att investera i den eller om den skall begravas i 10 år till.
svårt att tro att någon jobbat på boetten ser ut som original finish på de ej klädda delarna.
Vet ju inte vad du behöver men här finns delar som kanske behövs:ligger i renoveingsboxen och har legat där i ca 10 år, det är automatdelen som behöver ersättas frågan är om det är lönt att investera i den eller om den skall begravas i 10 år till.
svårt att tro att någon jobbat på boetten ser ut som original finish på de ej klädda delarna.
Bevaka denna så kanske du får ett hum om priset; http://www.ebay.com/itm/SUPER-RARE-...293057?hash=item1eaea86f81:g:NtEAAOSw5L9XDUZxnja automatdel finner jag i renoveringsboxen och arbete får jag byta mig till men frågan kvarstår vad dessa betingar för pris i dag?
Bevaka denna så kanske du får ett hum om priset; http://www.ebay.com/itm/SUPER-RARE-...293057?hash=item1eaea86f81:g:NtEAAOSw5L9XDUZx
Inga problem!tack för tippset
Var rädd om den vännen!Fyller på med en gåva från en gammal vän.....tycker den är sval....6146 guld på stål från 1969....
Dåligt med bilder av baklocket på de där