Äsch, vad är väl en dag på Kaplans...................................................alldeles, alldeles underbar!Det är inte omöjligt! Vore kul![]()

Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, vad är väl en dag på Kaplans...................................................alldeles, alldeles underbar!Det är inte omöjligt! Vore kul![]()
Trevlig med en expert som inte översäljer objekten.Varsågoda! Förlänger erbjudandet med gratis prenumeration och slänger ut ett nytt avsnitt fullsmetat med vintagemys.
Det är mer jag som har svårt att tygla min entusiasm så fort jag får träffa folk och klämma på gamla klockor...Trevlig med en expert som inte översäljer objekten.
Fan att man missade detta!Nu tar vi lite sommarpaus på både redaktionen och produktionskontoret. Det blev en liten sommaravslutning för nära och kära igår som får sätta punkt för den här säsongen!
Ser magiskt ut! Synd att man tydligen inte är nära och kär längre…Nu tar vi lite sommarpaus på både redaktionen och produktionskontoret. Det blev en liten sommaravslutning för nära och kära igår som får sätta punkt för den här säsongen!
Med ett pm vartannat år så finns det ju en del att jobba på vad gäller närheten i vår relationSer magiskt ut! Synd att man tydligen inte är nära och kär längre…![]()
Haha fair enoughMed ett pm vartannat år så finns det ju en del att jobba på vad gäller närheten i vår relation![]()
Satan va kul det ser ut! Mycket fint på en gångNu tar vi lite sommarpaus på både redaktionen och produktionskontoret. Det blev en liten sommaravslutning för nära och kära igår som får sätta punkt för den här säsongen!