• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Gummo

Joker
2-Faktor
Morning VintagevÀnner! Fick med Georgios frÄn Kaplans att haka pÄ med en vintagetrio. Inte bara plexi denna gÄng utan en grym kronograf frÄn 90-talet! Har langat upp alla avsnitt pÄ Spotify som videopoddar nu sÄ ni alltid kan ha en vintagekompis i örat.

 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Vi fixar det! Blurra/förstĂ€lla rösten digitalt. Eller sĂ„ hĂ€nger vi bara upp ett skynke đŸ€˜
?
1679157722770.jpeg
 

Miller

Omega
Riktigt fint program! Puttrigt, nördigt och lÀrorikt. Motsatsen till alla kÀrleksrelationer jag haft! SÄ hÀr vill jag ha det jÀmt. Gör ni hembesök?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Riktigt fint program! Puttrigt, nördigt och lÀrorikt. Motsatsen till alla kÀrleksrelationer jag haft! SÄ hÀr vill jag ha det jÀmt. Gör ni hembesök?
Tack kompis! Hembesök med relationstips sÄvÀl som klocksnack gÄr att styra.

Ett första rÄd Àr att hitta en annan hobby Àn klockor. Hör bara hur det gÄtt för Göte i klippet nedan.

 
Senast Àndrad:

Miller

Omega
Haha! Tack för tipset, kompis! Men nĂ€e
 dĂ„ fĂ„r det vara. Jag hĂ„ller mig till klockorna. Dem vet man var man har!
 
Topp