Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag hÄller med, en trevlig herre
Kul att ha dig med kompis!!!Tack sÄ mycket, en Àra att fÄ vara med som gÀst @Gummo
Men va faan........... hur lÀnge ska vi nu fÄ vÀnta tills vi fÄr se resten...........Vi fortsÀtter med tripplarna och nu Àr der Andreas WeinÄs som visar tre favoriter.
WeinÄs levererar! Lite mer is pÄ Carree, lite kortare tank och DJ med vridring sÄ!Vi fortsÀtter med tripplarna och nu Àr der Andreas WeinÄs som visar tre favoriter.
Det tar nog ett tag Har ett eller tvÄ som trÀnger sig före.Men va faan........... hur lÀnge ska vi nu fÄ vÀnta tills vi fÄr se resten...........
Om man fick dela ut tripplar frÄn din samling skulle det fan rÀcka till hela KSWeinÄs levererar! Lite mer is pÄ Carree, lite kortare tank och DJ med vridring sÄ!
NÀr fÄr vi se dig i vintagetrippeln? Skulle helt klart bli ett kanonavsnitt!WeinÄs levererar! Lite mer is pÄ Carree, lite kortare tank och DJ med vridring sÄ!
Dags för ett utvik.NÀr fÄr vi se dig i vintagetrippeln? Skulle helt klart bli ett kanonavsnitt!
Riktigt trevligt avsnitt.Det tar nog ett tag Har ett eller tvÄ som trÀnger sig före.
Mycket bra avsnitt (som alltid).Vi fortsÀtter med tripplarna och nu Àr der Andreas WeinÄs som visar tre favoriter.
Rörlig bild Àr inte riktigt min grej.NÀr fÄr vi se dig i vintagetrippeln? Skulle helt klart bli ett kanonavsnitt!
Vi fixar det! Blurra/förstÀlla rösten digitalt. Eller sÄ hÀnger vi bara upp ett skynkeRörlig bild Àr inte riktigt min grej.
Samma hÀr, tvekade lÀnge innan och har inte klarat att se avsnittet sjÀlvRörlig bild Àr inte riktigt min grej.
?Vi fixar det! Blurra/förstÀlla rösten digitalt. Eller sÄ hÀnger vi bara upp ett skynke
Du Àr inget Àmne för big brother alltsÄ.Samma hÀr, tvekade lÀnge innan och har inte klarat att se avsnittet sjÀlv
BÀst före datumet Àr passerat flr ett tag senDu Àr inget Àmne för big brother alltsÄ.
Du Àr inget Àmne för big brother alltsÄ.
Big Brother med bara klockgubbar!BÀst före datumet Àr passerat flr ett tag sen
Tack kompis! Hembesök med relationstips sÄvÀl som klocksnack gÄr att styra.Riktigt fint program! Puttrigt, nördigt och lÀrorikt. Motsatsen till alla kÀrleksrelationer jag haft! SÄ hÀr vill jag ha det jÀmt. Gör ni hembesök?
Jag vill ha en t-shirt med Göte och texten "bara en massa skitklockor". GÄr det att ordna @Gummo?Tack kompis! Hembesök med relationstips sÄvÀl gÄr att styra.
Ett första rÄd Àr att hitta en annan hobby Àn klockor. Hör bara hur det gÄtt för Göte i klippet nedan.
Absolut! Ibland nÀr jag kÀnner mig nere brukar jag klicka pÄ nÄn av Monas videos och tÀnka att sÄ sjuk som Fadersh⊠jag menar Göte Àr jag i allafall inte.Jag vill ha en t-shirt med Göte och texten "bara en massa skitklockor". GÄr det att ordna @Gummo?