Hehe, yes. Funkar rätt bra faktiskt men är nog inte något permanent.Läcker trio. Har du stoppat tillbaka plupparna i remmen till Felcan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, yes. Funkar rätt bra faktiskt men är nog inte något permanent.Läcker trio. Har du stoppat tillbaka plupparna i remmen till Felcan?
Min tanke också, ser framför mig hur du strör små läderpellets omkring dig allteftersom på festen...Hehe, yes. Funkar rätt bra faktiskt men är nog inte något permanent.

![]()
1967, 1970 och 1974![]()
Skön trippel med bra patinanivåTre ruggade kompisar från 50-talet...
![]()
Tack, är väldigt nöjd!Skön trippel med bra patinanivå
Grymt nyförvärv i Omegan!
ser nästan precis ut som min gamla (minus kronan).
Bra fångst!
Tre favoriter fn.![]()
Mycket bra! Jag gillar likaTre ruggade kompisar från 50-talet...
![]()
Sportigt! Tummen upp för Seamaster som kronometer!patinatrippel som får en hel del tid på armen; bumper UG ca -55, bumper Omega ca -52 och Tissot manuell ca -47.
Sanslöst fin trio!Tycker de här kompletterar varandra bra- tre toolwatches![]()
![]()
![]()
Fantastisk trippelTycker de här kompletterar varandra bra- tre toolwatches![]()
![]()
![]()
Riktigt härlig trippel det där!![]()
1967, 1970 och 1974![]()
KS bästa trippel! Din jävel...Tycker de här kompletterar varandra bra- tre toolwatches![]()
![]()
![]()
ni, globalt en handfull??? som sitter på en sån samling borde ju ha ständig inbjudan till alla Omega-event i Bienne... tungt!
Fan va orättvist bra
Tycker de här kompletterar varandra bra- tre toolwatches![]()
![]()
![]()
Finns säkert några som inte är så forumsaktiva men visst, man ser det inte så ofta. Vad säger ni som har koll på instagram? Icke hopplockad 2915 i det skicket är iaf mkt ovanlig i sig.ni, globalt en handfull??? som sitter på en sån samling borde ju ha ständig inbjudan till alla Omega-event i Bienne... tungt!![]()
Sjukt bra!Matte, fat and vanilla.
![]()
![]()

Tack. Mkt nöjd!Sjukt bra!![]()
En sådan Explorer är något utav min drömklocka. Har dom följt med upp i pris med alla vintagesubbar?Tack. Mkt nöjd!
Ja, något. Men känns som de nått taket nu. Men det tror man väl iofs alltid...En sådan Explorer är något utav min drömklocka. Har dom följt med upp i pris med alla vintagesubbar?