Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt! Trevlig variation på dem, och kul med ett ovanligt märke!Tre Nautilus. Mycket nöjd!
![]()
Tack! Jo, de är trevliga. Rejäla grejer också. När det begav sig var de vattentäta till 1000/500/1000 meter respektive. Kom över den i titan på Tradera för ett antal år sedan och googlade då på Nautilus Superpro. Hittade denna länk:Coolt! Trevlig variation på dem, och kul med ett ovanligt märke!
Snyggt jobbat!Tack! Jo, de är trevliga. Rejäla grejer också. När det begav sig var de vattentäta till 1000/500/1000 meter respektive. Kom över den i titan på Tradera för ett antal år sedan och googlade då på Nautilus Superpro. Hittade denna länk:
http://www.thedivewatchconnection.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=10431
Sen dess har jag varit på jakt efter trippeln. Inte helt lätt visade det sig. Men när den i mitten kom hem från Albanien (av alla ställen) idag så var det äntligen klart.
Bjuder på en förhållandevis blygsam trippel:
Tudor 7928 -66, Speedy 145.022 -80tal och Omega 2639 -gammal
![]()
Tack! Blygsam i jämförelse med många andra i denna tråden. Men jag gillar den skarptBlygsam skulle jag inte säga, grymma klockor![]()
Tre är en samling. Movado Curviplan, Novoplan och Calendograph trivs tillsammans.
![]()
Ge fan i det där!Speedytrippel![]()
![]()
Hade inte du en Seikotrippel med tre klockor på samma band?Ge fan i det där!
Speedytrippel![]()
![]()
Snyggt! Har du tänkt komma ikapp?Speedytrippel![]()
![]()
Tänkt? Du vet att det är klockor vi talar om vaSnyggt! Har du tänkt komma ikapp?![]()
Grymt bra heuer!Plockar med klockorna och tyckte detta blev en bra trippel.
![]()