Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där Moran är riktigt bra! Vart plockade du upp den från början?Triss i ~30mm.
![]()
Tradera, stod helt still men jag har låtit serva den.Den där Moran är riktigt bra! Vart plockade du upp den från början?
Okey, riktigt bra hur som!Tradera, stod helt still men jag har låtit serva den.![]()
Tack!Okey, riktigt bra hur som!
Triss i vintagedykare
![]()
Dubbeltack! Ja, den är härlig.Tung trippel, mycket fin Sherpa!
Mkt lurig! Hade varit kul att se allaLurig trippel:
![]()
Fint band på Le Jouren. Vad är det för något?Färgglad trippel!
![]()
Omegan är återanvänd från en tidigare trippel, jag veet![]()
Mums!!Lurig trippel:
![]()
Mkt mkt bra! Grattis!Okey då...
![]()
Iskall trippel!Okey då...
![]()
Så fruktansvärt bra. Vet inte ens vad den högra modellen heter? Men den är ju fantastisk. Grus-santos går ju dock före i kön sas.Okey då...
![]()
Tackar! Den högra är en Tortue med samma ultratunna F. Piguet som Dumonten i bilden har. Tror det är en 80-talsmodell men inte helt säker när den kom. Väldigt tydligt att Carree är en sportklocka när de är tillsammans, rätt mycket kraftigare än övriga.Så fruktansvärt bra. Vet inte ens vad den högra modellen heter? Men den är ju fantastisk. Grus-santos går ju dock före i kön sas.
Den fantastisk fina intarsian går inte heller av för hackor . Motala intarsia?Tackar! Den högra är en Tortue med samma ultratunna F. Piguet som Dumonten i bilden har. Tror det är en 80-talsmodell men inte helt säker när den kom. Väldigt tydligt att Carree är en sportklocka när de är tillsammans, rätt mycket kraftigare än övriga.
Gillar verkligen det motivet själv även om den är lite skadad/åldrad. Är Mjölby Intarsia. Man borde köpa fler intarsiamöbler/detaljer.Den fantastisk fina intarsian går inte heller av för hackor . Motala intarsia?
TackFint band på Le Jouren. Vad är det för något?
Lurig trippel:
![]()
Urk, så snuskigt bra! Har börjat få upp ögonen för mer udda Cartiermodeller, som Tortue. Verkar som dom inte dragit iväg i pris på samma sätt som Tank.Okey då...
![]()
Tack! Alltid varit dyrare tycker jag, men kanske framförallt mycket ovanligare. Brukar dock gå igenom alla Cartierannonser och finns ju några udda modeller. Läckrast är ju såklart de med f piguet eller motsvarande då de blir så tunna.Urk, så snuskigt bra! Har börjat få upp ögonen för mer udda Cartiermodeller, som Tortue. Verkar som dom inte dragit iväg i pris på samma sätt som Tank.
Verkligen! Känner att jag skulle behöva en riktigt tunn klocka, sådär löjligt tunn! Tunnaste jag har nu är min Must de Tank på 6mm, men den är ju rena tjockisen jämfört med mycket annat.Tack! Alltid varit dyrare tycker jag, men kanske framförallt mycket ovanligare. Brukar dock gå igenom alla Cartierannonser och finns ju några udda modeller. Läckrast är ju såklart de med f piguet eller motsvarande då de blir så tunna.
Fantastisk!! Grattis! I wish....Jaegern är en e2643även kallad Shark eller Vogue.
En udda sak med valjoux72 i och generisk boett som så många andra.
Denna lär vara väldigt ovanlig dock som jaeger.![]()