Omega Genéve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två Ess på handleden ! Bra !
Japp, Glycine Airman är från -61, ny inköpt men fantastisk, annorlunda med 24 timmars verk.Två Ess på handleden ! Bra !
Tusan vad läckert det där paret är. Grattis!!!Duo DS-guld!
Riktigt bra!Duo DS-guld!
Hehe ja precis tack även om jag kan tycka den högra länken är långt mer spännande Men tkr oxå nsa länkar e rätt coola. Dock passar den inte något vidare men mig veterligen så kom aldrig guld på stål DS på länk utan endast läder så nu när jag har den högra 18k så får kanske vänstra byta till band!?Riktigt bra!
Spännande länk på den vänstra, en NSA?
Hehe ja precis tack även om jag kan tycka den högra länken är långt mer spännande Men tkr oxå nsa länkar e rätt coola. Dock passar den inte något vidare men mig veterligen så kom aldrig guld på stål DS på länk utan endast läder så nu när jag har den högra 18k så får kanske vänstra byta till band!?
Självfallet är den högra coolare, tyckte bara det var intressant att se den på något som inte var originallänkenHehe ja precis tack även om jag kan tycka den högra länken är långt mer spännande Men tkr oxå nsa länkar e rätt coola. Dock passar den inte något vidare men mig veterligen så kom aldrig guld på stål DS på länk utan endast läder så nu när jag har den högra 18k så får kanske vänstra byta till band!?
Jag är dessutom lite nördig när det kommer till DS. Antingen originallänk, helst originalband eller ett passande tidstypiskt läder. Till dykarDS kan Tropic vara ett bra alternativ till länk.Testa med svart ödla eller krokodil kanske, skulle nog plocka upp de svarta / mörka detaljerna i tavlan bra. Håller f ö med ovanstående om att bark-länken i guld är grym. Lär bli svårt att hitta något liknande, mesh är ju t ex på tok för elegant och slimmat till DS, IMO.
Köpte en Eloga Flipper, helsvart med vita visare när den kom ut på marknaden. Tidigt 70tal?? Det var en riktig hårding ! Jag var mkt. impad av hur slitstark den var. Tung segling, knegarröj mm. Har den kvar som minne från fornstora dagar.2 "nästan" dykare som motvikt mot finur och guld.
Grymt skick på Cityn.
Så jäkla bra!Dubbel Seamaster
Dubbel Seamaster
Snyggt.En kul Tissotdubbel. Båda fullset med papper etc
Precis, kompletterar varandra ypperligtSnyggt.
Så lika men ändå så olika.
Många små skillnader.