• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintagedubbeln!

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Omega Genéve
268B02C9-F83B-4037-815C-241916EEACC0.jpeg
 

Fadershan

Patek
Riktigt bra!
Spännande länk på den vänstra, en NSA?
Hehe ja precis tack även om jag kan tycka den högra länken är långt mer spännande :) Men tkr oxå nsa länkar e rätt coola. Dock passar den inte något vidare men mig veterligen så kom aldrig guld på stål DS på länk utan endast läder så nu när jag har den högra 18k så får kanske vänstra byta till band!?
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Hehe ja precis tack även om jag kan tycka den högra länken är långt mer spännande :) Men tkr oxå nsa länkar e rätt coola. Dock passar den inte något vidare men mig veterligen så kom aldrig guld på stål DS på länk utan endast läder så nu när jag har den högra 18k så får kanske vänstra byta till band!?

Testa med svart ödla eller krokodil kanske, skulle nog plocka upp de svarta / mörka detaljerna i tavlan bra. Håller f ö med ovanstående om att bark-länken i guld är grym. Lär bli svårt att hitta något liknande, mesh är ju t ex på tok för elegant och slimmat till DS, IMO.
 

Mukt

Cartier
Hehe ja precis tack även om jag kan tycka den högra länken är långt mer spännande :) Men tkr oxå nsa länkar e rätt coola. Dock passar den inte något vidare men mig veterligen så kom aldrig guld på stål DS på länk utan endast läder så nu när jag har den högra 18k så får kanske vänstra byta till band!?
Självfallet är den högra coolare, tyckte bara det var intressant att se den på något som inte var originallänken :)
 

Fadershan

Patek
Testa med svart ödla eller krokodil kanske, skulle nog plocka upp de svarta / mörka detaljerna i tavlan bra. Håller f ö med ovanstående om att bark-länken i guld är grym. Lär bli svårt att hitta något liknande, mesh är ju t ex på tok för elegant och slimmat till DS, IMO.
Jag är dessutom lite nördig när det kommer till DS. Antingen originallänk, helst originalband eller ett passande tidstypiskt läder. Till dykarDS kan Tropic vara ett bra alternativ till länk.
 
Topp