rolig och annorlunda duo det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
rolig och annorlunda duo det
Den kronografen var spännande, bjussar du på lite mer bilder på den?
Ett par från Longines gyllene era, runt andra världskriget.
Den kronografen var spännande, bjussar du på lite mer bilder på den?
Tack, mycket trevlig!
Gärna, en 13ZN levererad 1942
Bra dubbel det, vilken får mest handledstid?Par i fyrsiffriga Rolex på Oyster Bytte från Jubilee till Oyster på min 675 tidigare idag.
Tack Har nog varit rödingen men nu när jag bytt länk så lär gmt:n få mesta tiden ett tag framåtBra dubbel det, vilken får mest handledstid?
Ser mycket fina ut båda två, börjar få härligt krämiga indexTack Har nog varit rödingen men nu när jag bytt länk så lär gmt:n få mesta tiden ett tag framåt
Tidigt 80-tal skulle jag absolut klassa som vintage...härlig duoÄr 80-tal vintage?
Tack! Gillar den skarptTidigt 80-tal skulle jag absolut klassa som vintage...härlig duo
Det är skoj att jämföra tunnisar och tjockisar! Och det där är väl ändå den ultimata tun-tjock-kombon?Lika som bär.
Typ, finns ju tjocka dykarur men då blir ju diametern klart större också.Det är skoj att jämföra tunnisar och tjockisar! Och det där är väl ändå den ultimata tun-tjock-kombon?
Mjo, men dykare är ju tjocka by default. Då är det ju snarare skoj med ovanligt tunna dykare. Och i min bok är nog en BB bra mycket roligare än så gott som alla dykare.Typ, finns ju tjocka dykarur men då blir ju diametern klart större också.