Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En dubbel i Camaros funkar väl?
Tackar allra ödmjukast!Är ju en trippel, kan man väl säga 2 från Heuer och en från Chevrolet.
Alla 3 är ju riktigt finfina.
Riktigt grymma!!40-tals chrono-dubbel
Tack man!Riktigt grymma!!
Ja jag skulle aldrig kunna ha så pass lika klockor!Tack man!
Lite enkelspårigt men lite av min sweet spot
Haha, nä det verkar helt orimligtJa jag skulle aldrig kunna ha så pass lika klockor!
Båda är ju helt fantastiska.40-tals chrono-dubbel
Man tackarBåda är ju helt fantastiska.
Den dubbeln är ju inte att leka med! Grymt snyggt par!Jag kan nog få till en och annan dubbel, men det här är nog favoriten!
De där skojjar man inte bort, väldigt fina! Gillar att datummmarkeringen är på sniskan och inte rakt kl.3Italienska Zenith El Primeros i guld från ca 1990. Lite svårt att hitta rätt ljus för både en mörk och ljus tavla;-)
Tack! Det är lite av Zeniths signum med det sneda datumet mellan 4 och 5!De där skojjar man inte bort, väldigt fina! Gillar att datummmarkeringen är på sniskan och inte rakt kl.3
Tackar! Hoppas på att jag kan utöka den till en trippel snart. Saknar fortfarande den svarta och den guldfärgade tavlan. Skulle även gärna ha en trinitytavla.Den dubbeln är ju inte att leka med! Grymt snyggt par!
Fint! Det visste jag inteTack! Det är lite av Zeniths signum med det sneda datumet mellan 4 och 5!
Slås ofta av att jag blir imponerad av ditt fokus på Sinn. Jag gillar ju ”tooliga” vintageklockor men är för utsvängande för att kunna hålla det fokuset...Flyg- och fältklocka från Sinn. 903 och 1550.
Slås ofta av att jag blir imponerad av ditt fokus på Sinn. Jag gillar ju ”tooliga” vintageklockor men är för utsvängande för att kunna hålla det fokuset...
Trevlig, men var är nummer två i dubbeln?