Sebastard
Diamant
Oops. Fel trådTrevlig, men var är nummer två i dubbeln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oops. Fel trådTrevlig, men var är nummer två i dubbeln?
Äsch! Posta bara en till klocka!Oops. Fel tråd
Om någon är intresserad så har jag skrivit lite mer om italienska El Primeros här:Italienska Zenith El Primeros i guld från ca 1990. Lite svårt att hitta rätt ljus för både en mörk och ljus tavla;-)
Mycket bra!40-tals chrono-dubbel
Jäkligt bra!Dagens dubbel
Sanslöst par! Jag har en känsla av att du har många Antarctic, men den svarta måste vara ovanlig?Dagens dubbel
Jäkligt bra!
Sanslöst par! Jag har en känsla av att du har många Antarctic, men den svarta måste vara ovanlig?
Siffrorna och indexen har ett helt egen riktigt cool design! Väldigt kul niche du har!Tack! Modellen har blivit en favorit. Jag har i nuläget fyra Antarctic och en Penguin. Svarta tavlor är ovanliga. De få ex som dyker upp är ofta rätt skadade. Mitt ex kan ändå passera som patina.
Trodde inte jag skulle hitta en modell att zooma in på men det har ju bevisligen skett. Kul för mig att folk inte verkar fatta grejen, fortfarande väldigt prisvärda och förbisedda.Siffrorna och indexen har ett helt egen riktigt cool design! Väldigt kul niche du har!
Italienska Zenith El Primeros i guld från ca 1990. Lite svårt att hitta rätt ljus för både en mörk och ljus tavla;-)
Klart du behöver en gammal Zenith! Akta dig bara, det blir gärna snabbt fler;-)Andra gången på två dagar som jag har stannat och stirrat i ca 20 min på ett vintage ur från zenith. Det kan är dags för en ny klocka?
40 tal.
Dagens dubbel
Vilka dubblar ni dunkar in, oerhört fina!
Riktiga håll-käften-dubblisar. Inget man gärna postar direkt efterVilka dubblar ni dunkar in, oerhört fina!
Äh, du ligger väl och ruvar på några sjuka pjäserRiktiga håll-käften-dubblisar. Inget man gärna postar direkt efter
Nej nej, jag köper mina klockor på Ur & Penn.Äh, du ligger väl och ruvar på några sjuka pjäser
Kör dom med väntelistor?Nej nej, jag köper mina klockor på Ur & Penn.
Japp, högtryck på nya serien från ChampionKör dom med väntelistor?
Åja, du kan nog skrapa ihop ett par st pärlorRiktiga håll-käften-dubblisar. Inget man gärna postar direkt efter
Vilket par och så snygga band!