Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma! Lagom klar med den duon.
Sextiotalet var grejen! (1968 och -66)
Väldigt "inside the box", men man kan ju inte vara originell varje gång. Och jag gillar båda stenhårt.Grymma! Lagom klar med den duon.
Meeh, va f-n, ojoj, vilken duo!
Två klassiker. Sextiotalet var grejen! (1968 och -66)
Den till höger? 100%!Kan inte bestämma mig vilken fattigmans polerouter jag ska behålla?
Varför? Bara nyfikenDen till höger? 100%!
Rent estetiskt tycker jag den högra är mycket roligare. Gillar inte riktigt den röda sekundvisaren och patinan på den högra är ju grym! Gillar tavlan mer på den högra och "indexen"(?) på den vänstra är inte lika roliga? Menar då de speciella markeringarna vid 3-6-9-12. Sen tror jag iofs länken på den högra gör mycket?Varför? Bara nyfiken
Tycker också den till höger är roligare, dock är den vänstra i mycket bättre skick
Den till vänster är rätt tråkig i jämförelse, imo. Ångrar nästan lite att jag sålde den högra.Kan inte bestämma mig vilken fattigmans polerouter jag ska behålla?
Jag håller med och är så jag känner också, skönt att få det bekräftat bara Det får bli den vänstra som får lämna!Rent estetiskt tycker jag den högra är mycket roligare. Gillar inte riktigt den röda sekundvisaren och patinan på den högra är ju grym! Gillar tavlan mer på den högra och "indexen"(?) på den vänstra är inte lika roliga? Menar då de speciella markeringarna vid 3-6-9-12. Sen tror jag iofs länken på den högra gör mycket?
Ja den är grym, även fast den är i rätt rufft skick så har den mycket karaktärDen till vänster är rätt tråkig i jämförelse, imo. Ångrar nästan lite att jag sålde den högra.
Vissa säger "ruffigt" andra säger charmigt!Jag håller med och är så jag känner också, skönt att få det bekräftat bara Det får bli den vänstra som får lämna!
Ja den är grym, även fast den är i rätt rufft skick så har den mycket karaktär
Yes, tar den högra för priset av den vänstra? Är de olika stora?Same same?
Haha, det skulle du vilja va?! Nej, identiska mått.Yes, tar den högra för priset av den vänstra? Är de olika stora?
Tung! Gärna fler bilder!Denna duon var inte direkt tänkt för några veckor sedan. Helt plötsligt så går det snabbt..
Tung! Gärna fler bilder!
Snygga jobbat!Enicar Graph duo. Mark IV från 68 (min) till vänster och Mark III till höger från 1966.