• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintageklocka ni ångrade att ni sålde...

Denna fick jag dryga 800kr på tradera, nyservad 36mm glashutte, känns bara så onödigt. :(

vVxZSev.jpg

Sen ångrar jag vissa vintage omegor som jag sålt med förlust. :( Jävla Tradera!. :p

Tänkte starta en egen likadan, men jag bumpar denna istället nu när den fanns. Kul tråd!

En klocka jag på senare tid kommit att ångra att jag sålt har varit min Astromaster. Kostade väldigt lite, men var i kanonskick med snygg tillhörande länk... Kanske köper tillbaka/ett annat exemplar igen dock :)
img_4075-jpg.15320

Jävla skittråd, fanns visst fler en saknar... ;)

null_zps9c21be8d.jpg

Tavlan började ju bruna till sig gött här...

A94F8EE2-BFBA-4C67-9FF5-7F5F861FB155-3508-0000030348B3BDF2.jpg

7040 till vänster var sleten men nära nos tavla plus visare. Och till allt vackert gulnade. Ålaren på ttt har den, vill inte sälja...

DSC_0264_zpsb834d4f7.jpg

Vad man kan köpa för typ 1.5k totalt...

DSC_0255-1.jpg

Hur i helvete jag tänkte på den ovan är ett mysterium. Grattis mykeys som har den nu iaf ;)

Ångar att jag inte köpte en Tudor snowflake som jag blev erbjuden att få för 2000 dollar (och det gick att pruta ganska så bra på det priset) för nästan tio år sedan, motsvarande ligger på minst 5500 och upp till 7000 dollar idag.

Kanske inte riktigt vad tråden efterfrågade men kan inte låta bli att sura lite över det när jag läser en liknade tråd.

Tillbaka
Topp