• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vinyl-tråden

Letar lite på tradera men vägrar lägga 2 lax för en platta. Väntar tålmodigt på nysläpp……
Exakt så!

Head Off hittade jag faktiskt för vettiga pengar hos en privatperson för 4-5 år sedan!

”Payin’…” är en fulpress och ”Grande…” är nypressen som släpptes i våras…

IMG_6285.jpeg

Dags för en riktig klassiker. Prince har väl aldrig hört till mina favoriter, men den här är bra. Inte minst titelspåret ... :happyhappy:
Skivspelare 2024-10-24.jpg
Håller med!
Prince är sjukt bra i sina bästa stunder, men ändå har jag inte fastnat för not helt album av/med honom.

Men när han är bra; då är han sjukt övermänskligt bra. Som gitarrsolot i det här klassiska klippet från R&R Hall of Fame sändningen. Hyggligt sällskap oxå…
Se och njut om du inte sett förut!
(jag kan ha delat detta tidigare här i tråden om/när Prince har nämnts…)

Håller med!
Prince är sjukt bra i sina bästa stunder, men ändå har jag inte fastnat för not helt album av/med honom.

Men när han är bra; då är han sjukt övermänskligt bra. Som gitarrsolot i det här klassiska klippet från R&R Hall of Fame sändningen. Hyggligt sällskap oxå…
Se och njut om du inte sett förut!
(jag kan ha delat detta tidigare här i tråden om/när Prince har nämnts…)

Väldigt ojämna skivor, ja, men när han är bra ... :happyhappy:

Tack men har redan sett det många gånger. Tål dock att ses en gång till. ;)

Någon annan som ska till Göteborgs stora skivmässa vid Lindholmen på söndag?
Tänkte bl.a. försöka komplettera lite "late night Tales"-album om jag hittar, och även Cashs- American Recordings behöver kompletteras. Kommer som vanligt bli en del otippade plattor som får följa med hem.
tempImage0xKAUU.png

Skiva Nr 3,4,5,6:
IMG_2946.jpeg

Om någon skulle vara intresserad så finns 2-3 exemplar till av den gröna på Myrorna vid Fridhemsplan

Tips på trevliga spelare som även agerar inredningsdetalj? Gärna modernare stuk. Tänker att det finns rätt mycket att välja på?

• Like
Reactions: JGP
Tillbaka
Topp