• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vinyl-tråden

e5875adc-1a73-4ed0-8dae-408700ba3bdd-1_all_77.jpg
e5875adc-1a73-4ed0-8dae-408700ba3bdd-1_all_92.jpg

Senast ändrad:
Citerar mig själv, firar med soundtrack att det tog 5 veckor att fixa nytt jobb. Ett drömjobb dessutom. Kommer blir kanon.
IMG_4328.jpeg

Inte bästa TSOOL, men cool att ha på vinyl.
Sett att de giggar i sommar! Nytt datum i Norrköping upplagt. Dit ska jag!
(eller om jag tar mig till Sthlm om de släpper nåt datum där…)

Och grattis till jobbet!

Inte bästa TSOOL, men cool att ha på vinyl.
Sett att de giggar i sommar! Nytt datum i Norrköping upplagt. Dit ska jag!
(eller om jag tar mig till Sthlm om de släpper nåt datum där…)

Och grattis till jobbet!
Håller helt med, inte den bästa men måste ju ha alla, och mot din principer lite coolt med clear. Köpt biljetter till Jönköping. Hojta till om du är sugen att hänga på. Och tack.

Fick biljetter till en konsert med det här gamla gänget i födelsedagspresent nyligen. Inget gäng längre då det bara är Graham Goldman kvar, men å andra sidan skrev väl han det mesta av deras låtar. Inte deras bästa skiva men det finns några riktigt bra spår som I'm Mandy, Fly Me och Art for Arts Sake t ex. Ser fram emot konserten! :happyhappy:
10cc - How Dare You 2026-03-23 (LP).jpg

Senast ändrad:
Någon som säljer skivor här? Har nog bestämt mig för att sälja "samlingen" på ca 70 skivor, förstår att man får bäst betalt om man säljer en och en, är det Tradera som gäller då? Lättast och sämst betalt är väl att gå till lokala skivaffären gissar jag på.

Någon som säljer skivor här? Har nog bestämt mig för att sälja "samlingen" på ca 70 skivor, förstår att man får bäst betalt om man säljer en och en, är det Tradera som gäller då? Lättast och sämst betalt är väl att gå till lokala skivaffären gissar jag på.
Prova på lifestyle sälj här.

Tillbaka
Topp