Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fyller på med mer gubbarock.Fredag, fint väder och förbaskat bra gubbarock på spelaren![]()
![]()

Ja den ska så klart också betas av…
![]()
Citerar mig själv, firar med soundtrack att det tog 5 veckor att fixa nytt jobb. Ett drömjobb dessutom. Kommer blir kanon.Firar att man blivit uppsagd med lite soundtrack of our lives. Är det någon som har behov av en säljare, dra iväg ett pm till mig.![]()
Grattis!!!Citerar mig själv, firar med soundtrack att det tog 5 veckor att fixa nytt jobb. Ett drömjobb dessutom. Kommer blir kanon.![]()
Tack, nu har jag någon vecka att damma vinyl dygnet runt innan jag kör igång igen. Magisk tid.Grattis!!!
Citerar mig själv, firar med soundtrack att det tog 5 veckor att fixa nytt jobb. Ett drömjobb dessutom. Kommer blir kanon.![]()
Håller helt med, inte den bästa men måste ju ha alla, och mot din principer lite coolt med clear. Köpt biljetter till Jönköping. Hojta till om du är sugen att hänga på. Och tack.Inte bästa TSOOL, men cool att ha på vinyl.
Sett att de giggar i sommar! Nytt datum i Norrköping upplagt. Dit ska jag!
(eller om jag tar mig till Sthlm om de släpper nåt datum där…)
Och grattis till jobbet!
The king of monotone! RIPAnalog lördag![]()
www.skivmassa.se

Prova på lifestyle sälj här.Någon som säljer skivor här? Har nog bestämt mig för att sälja "samlingen" på ca 70 skivor, förstår att man får bäst betalt om man säljer en och en, är det Tradera som gäller då? Lättast och sämst betalt är väl att gå till lokala skivaffären gissar jag på.
Vad är det för Yamaha du har?
R-N602Vad är det för Yamaha du har?