• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vinyl-tråden

Har snubblat över en gratis Sony PS-LX300 USB som saknar gummimattan. Är totalt novis på vinyl men blev lite sugen på att köpa några plattor på loppis och prova när jag ändå har en spelare gratis.

Mina frågor är därför
1. Är det värt att köpa en ny gummimatta eller är totalt bortkastat att lägga pengar på en sådan vinylspelare?
2. Kan jag bara köpa billigaste möjliga matta eller måste det vara original?
3. Måste jag ens ha en gummimatta för att kunna spela skivor?
4. Om jag märker att vinyl inte är något för mig, kan man sälja spelaren eller är det tippen som gäller?

Har snubblat över en gratis Sony PS-LX300 USB som saknar gummimattan. Är totalt novis på vinyl men blev lite sugen på att köpa några plattor på loppis och prova när jag ändå har en spelare gratis.

Mina frågor är därför
1. Är det värt att köpa en ny gummimatta eller är totalt bortkastat att lägga pengar på en sådan vinylspelare?
4. Om jag märker att vinyl inte är något för mig, kan man sälja spelaren eller är det tippen som gäller?
Köp en billig slipmat och sedan är det bara att tuta och köra. Angående eventuellt försäljningsvärde har jag ingen aning.

Mina frågor är därför
Finns massor med mattor att köpa. Kork köpte jag för en billig peng på Amazon.

Botar grå onsdag med Sardo Numspa

FE5972AA-DAF4-410B-8DC2-9650B85B46ED.jpeg

Tillbaka
Topp