Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Högtidsstund
Det roligaste är ju att jag inte fotade alla band. Det är typ 15 till på andra sidan kameran.Högtidsstund
Förstår precis, man vill inte skylta med hur skjuk man ärDet roligaste är ju att jag inte fotade alla band. Det är typ 15 till på andra sidan kameran.
Men ja ... sonen är sjuk, så det blev inte den obligatoriska promenaden till förskolan denna morgon, passade då på att byta lite band istället i morgonljuset.
Är du säker på ref? ;-)
Varför har du fyra likadana klockor för ?Quattro
Jag tänkte skriva exakt samma men fegade ur.Varför har du fyra likadana klockor för ?
Great minds think alikeJag tänkte skriva exakt samma men fegade ur.
Eller hur!? Vette tusan hur jag tänkte..Varför har du fyra likadana klockor för ?
Inte nog med att skiten får säljas här, vi ska behöva se annonsen varje dagOch längst ned på denna sida hittar man följande tips. Är det inte lite ironiskt?
Jag tycker nog att mod/admin borde kunna bespara oss det.Inte nog med att skiten får säljas här, vi ska behöva se annonsen varje dag