Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behåll den! Sitter ju bra.
PAM00061
Sugen på annat. Svänger fortBehåll den! Sitter ju bra.
Är det oxidation på timvisaren? Är det inte guldvisare på den?#nofiltersbronzo
Edit: blir sjukt irriterad när jag ser visarna.. Zooma in och kolla. Förlängda garantin borde ju täcka en sån sak.. Vad tycker ni andra? Vad tror @Ernesto ?
Mm timvisaren som tagit stryk. Alltså Panerais "guldvisare" är förvisso guldfärgade men utgörs inte av guld..Är det oxidation på timvisaren? Är det inte guldvisare på den?
Riktigt dåligt! När inträffade detta? Jag trodde dom var rakt igenom guld? Det är alltså bara förgyllt. Gäller det här alla Panerais guldvisare? Så många frågor, så stor besvikelse!Mm timvisaren som tagit stryk. Alltså Panerais "guldvisare" är förvisso guldfärgade men utgörs inte av guld..
Läste tidigare idag om någon med samma lika "angrepp" på visarna, en 968. Men sades inget om hur Panerai hade hanterat det.#nofiltersbronzo
Edit: blir sjukt irriterad när jag ser visarna.. Zooma in och kolla. Förlängda garantin borde ju täcka en sån sak.. Vad tycker ni andra? Vad tror @Ernesto ?
#nofiltersbronzo
Någon av Fb-grupperna? Vette tusan om inte jag såg det där någonstans för några veckor sedan..Läste tidigare idag om någon med samma lika "angrepp" på visarna, en 968. Men sades inget om hur Panerai hade hanterat det.
Någon av Fb-grupperna? Vette tusan om inte jag såg det där någonstans för några veckor sedan..
Mm, men då får jag gå runt så här i ett gäng år till.. Syns ju förvisso knappt irl, men ni fellow nerds om några vet hur det är när man stör sig på en grej på en klockaDen är fake, släng bara
Skämt å sido. En service och de kan byta ut visarna?
Wow vilken snygg bild, riktigt imponerande.
Min fråga gäller varför de oxiderar i den klockan?#nofiltersbronzo
Han var en grym fotograf och en mycket hjälpsam prick. Tyvärr försvann han och är saknad!Wow vilken snygg bild, riktigt imponerande.
Nä man tycker ju det...Min fråga gäller varför de oxiderar i den klockan?
Utan fukt ska det väl inte kunna hända?
Han försvann dock bara till en annan avdelning av KSHan var en grym fotograf och en mycket hjälpsam prick. Tyvärr försvann han och är saknad!
Magiskt bra
Ouf! Ny? Isåfall, grattis!
Jag vet att den inte är ny men den blir inte sämre av det! Fantastiskt!