Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En från igår på 2020
Du kan ju börja med att fråga?Jag vill också ha kompisar som lånar ut klockor till mig, vart hittar man sånna?
Du kan ju börja med att fråga?
Inget att fundera på; kör!...som en del i att jag själv går och funderar på att bli med Panerai i närtid
Gästrikegatan 2/4.
Visste du inte att Caravelle33 är en tidsresenär?Vad händer andra april?
Visste du inte att Caravelle33 är en tidsresenär?
Sug och själv är ord som inte bör kombineras. Det avser husnummerAntog att det där skägget inte växte sug själv, farbror tid hade onekligen varit involverad
Självklart.Vad tror panelen, funkar det? Grym närvaro på handleden!
Sug och själv är ord som inte bör kombineras. Det avser husnummer
Funkar absolut! Jag har också 17cm handled och köpte 2007 en 44mm Bettarini som första Panna, tror det är en vanlig första Panna Kolla även in 590 och 915 om du vill ha en ny 44mm Bettarini med sekundvisare. Gillar 8 giorni bättre än 8 daysVad tror panelen, funkar det? Grym närvaro på handleden!
Sitter bra ju!Vad tror panelen, funkar det? Grym närvaro på handleden!
Inga som helst konstigheter; ser ut som att en Bettarini är prima väg att gåVad tror panelen, funkar det? Grym närvaro på handleden!
Ja sitter ju grymt ju!Vad tror panelen, funkar det? Grym närvaro på handleden!